نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان فعالیت های پلیس را بسیار ارزنده خواند و گفت: نیروی انتظامی به حق عمود خیمه امنیت نظام می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله سلیمانی در هجدهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اهداف بلند آفرینش بشری این است که انسان بتواند به صورت روزانه در حوزه فردی و اجتماعی خود را ارزیابی کنند. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: آنچه که یک نظام را ممکن است به چالش بکشاند نبود بازرسی و ارزیابی می باشد و در صورت عدم وجود آن حسن و قبح کار نمایان نمی‌شود. 

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه بعضی از دولت‌ها هدفشان خدمت بود ولی ضعفشان نظارت، تصریح کرد: اگر نظارت در کار جدی باشد قطعاً اشتباهات در کوتاه ترین زمان جلوگیری خواهد شد و تهدیدات در موقع خود تبدیل به فرصت می شود. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزاری جلسات روزانه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان را بیانگر وجود نظارت در این مجموعه خواند و گفت: پیشرفت های پلیس و کسب دستاورهای آن در سایه همین نظارت و ارزیابی عملکرد می‌باشد. 

آیت الله سلیمانی در بخش پایانی خود خاطرنشان کرد: فعالیت های نیروی انتظامی در برقراری امنیت بسیار ارزنده است و پلیس، به حق عمود خیمه امنیت نظام می باشد. 

وی تصریح کرد: ناامنی که معاندان و اشرار دنبال آن بودند به برکت حضور نیروهای انتظامی و امنیتی، داخل استان نداشتیم وبسیار نوروز با امنیت، سلامت و تراوت برای مردم مشاهده شد، چیزی که در قبل از سال در باور خیلی ها نمی گنجید. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: تبدیل حس ناامنی به امنیت، و امنیت را در حوزه عمل به بهترین شکل برای مردم تضمین کردن، دو رسالت سنگینی بود که برادران نیروی انتظامی انجام دادند و به حکم من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ما از همه دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی که آرامش خانواده خود را فدای آرامش مردم کردند و تعطیلات نوروزی را برای خود، زمان فعالیت فراوان کاری قرار دادند صمیمانه تشکر می کنم. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار