شیراز؛

معدوم سازی بیش از 13 هزار کیلوگرم مواد غذایی

نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی گفت: 13 هزار و 604 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر علیرضا گودرزی نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه از ابتدای برنامه نوروزی تا دهم فروردین امسال، چهار هزار و 128مورد بازدید از بهداشت و سلامت مکان های عمومی در استان صورت گرفته، ادامه داد: مجموع بازدید از مکان های بین راهی در همین بازه زمانی، به 826مورد رسیده است.


او همچنین اظهار کرد: 13 هزار و 604 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در همین بازه زمانی معدوم شده است.

دکتر گودرزی افزود: تاکنون 1 هزار و 780 مورد بازدید از سامانه آبرسانی نیز صورت گرفته و 38 هزار و 205 مورد کلرسنجی نیز در استان گزارش شده است.

نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه در ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به معرفی 81مرکز متخلف در امر بهداشت به مراجع قضایی، گفت: 19مرکز به علت رعایت نکردن بهداشت و سلامت مردم و بی توجهی به تذکرها، تعطیل شده است.

او از رسیدگی به 751شکایت مردمی در این بازه زمانی خبر داد و یادآور شد: سامانه تلفنی 190، به صورت شبانه روزی، پاسخگوی تماس های مردمی و ثب در زمینه رعایت امور بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان های بین راهی و عمومی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.