معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از بازدید ۷۷ هزار نفر از مسافران نوروزی از بقاع متبرکه استان همدان خبر داد.

بازدید بیش از 7 هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید حسن رضوی گفت: امسال در ایام نوروز طرح آرامش بهاری در 49 بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: برطبق آخرین آمار ارسالی 77 هزار نفر از بقاع متبرکه بازدید کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان: در لحظه تحویل سال ویژه برنامه های مختلفی در سطح امامزادگان شاخص استان برگزار شده که 75 هزار نفر از این ویژه برنامه بهره مند شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه خبرداد و افزود: غرفه مشاوره خانواده، ازدواج، پاسخگویی به مسائل شرعی و... در خیمه معرفت راه اندازی شده است.

حجت الاسلام رضوی از راه اندازی غرفه کودک و نوجوان نیز خبرداد و گفت: 19 هزار و 200 محصول فرهنگی به کودکان و نوجوانانی که از این غرفه بازدید می کنند اهداء می شود.

وی گفت: در طرح آرامش بهاری 38 مبلغ از قم، 15 مبلغ بومی، 10 مبلغ خواهر در غرفه های احکام و مسائل شرعی و مشاوره خانواده اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در روز 12 فروردین به مناسبت شهادت امام علی النقی (ع) در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) و امامزاده عبدالله(ع) و در روز 13 فروردین به مناسبت روز طبیعت ویژه برنامه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.