رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 7هزار زائر از بقاع متبرکه شهرستان اسدآباد بازدید کردند.

بازدید7هزار زائر از بقاع متبرکه شهرستان اسدآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی قبادی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند 1395 در بقاع متبرکه سطح شهرستان اسدآباد آغاز شده و خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائرین بقاع متبرکه تا به امروز ارائه شده است گفت : از ابتدای عید نوروز تاکنون 7 هزار زائر از بقاع متبرکه شهرستان بازدید کرده اند.

وی افزود: این تعداد زائر و مسافر نوروزی از 3 بقعه متبرک مجری طرح آرامش بهاری شهرستان اسدآباد ازجمله امام زاده عبدالله(ع)، امامزاده احمد(ع)و امام زاده چی چی امام(ع) بازدید و زیارت نموده اند .

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه اسدآباد با اشاره با برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغین روحانی در سطح بقاع متبرکه شهرستان ، بیان داشت: در خیمه های معرفت ، غرفه های مختلف کودک و نوجوان، پاسخ گویی به سوالات شرعی ومشاوره مذهبی، مشاوره وقف ، ایستگاه نقاشی و قرآن بخوان و هدیه بگیر ویژه کودکان درحال اجرا است.

علی قبادی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته ، حضور روحانی مبلغ جهت پاسخ گویی به مسائل شرعی و برگزاری منظم نماز جماعت نیز در محل مسجد امام خمینی(ره) گردنه اسدآباد با توجه به حضور مسافران در این محور در حال برگزاری می باشد .

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.