دولت برای توسعه گردشگری روستایی طرح یک فوریتی به مجلس ارائه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرتضی شکوهی مدیرکل حقوقی، پارلمانی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در نشست با کمیته های ۱۲گانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت : دولت برای توسعه گردشگری روستایی، طرح یک فوریتی مجلس رابرای برداشت یک میلیون و نیم دلار معادل ارزی از صندوق توسعه در جهت توسعه صنایع گردشگری با هدف توسعه اشتغال روستایی مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه مازندران طبیعت ، فرهنگ و داشته های میراثی مازندران موجب افزایش ورود مسافر و گردشگر شده است، افزود: تلفیق فرهنگ و طبیعت موجب ورود مسافران و گردشگران می شود.

مدیرکل حقوقی، پارلمانی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با توجه به شرایط جوی ، افزایش حجم مسافر در استان و کیفیت خدمات به مسافران در سال جاری آمارهای ورود مسافر و کیفیت خدمات به آنها ارتقاء یافته است.

شکوهی افزود: صنعت گردشگری و‌صنایع دستی جزء صنایع پاک است و با سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و صنایع دستی می توان اشتغال پایدار ایحاد کرد.

وی با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری تولید و اشتغال، گفت: با توجه به شعار سال جاری مقام معظم رهبری می توانیم در اشتغال و تولید در صنعت گردشگری و صنایع دستی برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار