مسئولان ولایت بامیان می‌گویند که بر اثر یک حادثه ۲۰ جریب زمین غیر مزروع در این ولایت به آتش کشیده شده است.

ده‎ها جریب زمین در بامیان طعمه آتش شدبه گزاش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمد علی لگزی فرمانده امنیتی بامیان گفته موضوع در دست بررسی قرار دارد.

شاهدان عینی می‌گویند: سه نفر به حیث عاملان این رویداد، تحت تعقیب است که پس از شناسایی دستگیر و مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

دفتر مطبوعاتی ولایت بامیان با نشر خبرنامه ای اعلام کرده است که حادثه‌ آتش سوزی، واقع در منطقه‌ی طوطی کشته ضحاک ولسوالی شیبر بوده که با اقدام به موقع پولیس، با کمترین خسارت، مهار و خاموش شد.

رها به نقل از خبرنامه نوشت: کار مهار این آتش سوزی، با حضور محمد علی لگزی فرمانده امنیت و محمد شریف شهیدانی فرمانده حوزه امنیتی و اطفائیه فرمانده امنیه بامیان، پس از وقوع حادثه، حوالی ساعت ۱۲ امروز آغاز و با یک ساعت تلاش مهار و ساعت ۳ بعدازظهر کاملا خاموش شد.

به گفته مقام های مسئول، در این حادثه، نزدیک به ۲۰ جریب زمین آتش گرفته است و به استثنای مقدار چوب سوخت، که قبلا قطع شده بوده، هیچگونه خسارتی وارد نشده است.

صاحبان زمین، نیز، زمین های حریق شده را غیر مزروع گفتند و خسارات وارده را، علف های هرزه و اندک عنوان کرد و از کسی شکایت نداشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار