مهرداد فرید در جدیدترین فعالیت سینمایی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدید بایرام فضلی را برعهده دارد.

مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی با اشاره به برخی ازجزئیات این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:فعلا روی بحث سرمایه فیلم تمرکز داریم و تلاشمان این است که اردیبهشت سال آینده فیلمبرداری را آغاز کنیم.

وی افزود:کل لوکیشن‌های این فیلم درشهرستان می‌گذرد. اما اینکه مشخصا کدام شهرستان می‌گذرد به جمع‌بندی نرسیدیم.

این تهیه‌کننده درباره تعدادجلسات فیلمبرداری و حضور این فیلم درجشنواره فیلم فجرسال آینده اضافه کرد:حدود 45 جلسه برای فیلمبرداری این اثر در نظر گرفتیم و از آنجایی که زیاد به جشنواره اعتقاد ندارم اگر بستر مناسب اکران فراهم شود، نمایش خواهیم داد. از سویی بالاخره صاحبان سرمایه تمایل به بازگشت سرمایه خود در زمان کوتاه‌تری دارند پس نگهداشتن فیلم برای جشنواره ضرر اقتصادی سرمایه‌گذار تلقی می‌شود.

کارگردان «دعوتنامه» تصریح کرد:علت همکاری با بایرام فضلی به عنوان کارگردان «جن زیبا» که ترکیبی از طنز و تعلیق است،فیلمنامه خوب، دوستی قدیمی و همکاری‌هایی است که باهم داشتیم.

فرید با اشاره به متفاوت بودن فضای «جن زیبا» عنوان کرد: بایرام فضلی با اولین کارسینمایی خود همه را شگفت‌زده کرد.این فیلم نیز درسینما متفاوت است و هر بیننده‌ای را می‌تواند نسبت به کارهای قبلی که دیده با اثری متفاوت روبرو کند.

گفتنی‌است؛ اولین تجربه کارگردانی بایرام فضلی در سال 1385 و با فیلم «باز هم سیب داری؟» بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار