دانش آموزان کاشان صاحب هفت رتبه برتر ششمین دوره جشنواره ملی طرح داناب شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در گفتگو  با خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف تبیین نقش دانش آموزان در حفاظت از منابع آب و مشارکت فعال آنها برای استفاده درست از منابع طبیعی و ضرورت رعایت فرهنگ مصرف بهینه برگزارمی‌شود.

علیرضا کاشانی، افزود:  "زهرا شایان" مقام اول، "فاطمه اربابی" و " فاطمه قربانی" رتبه های دوم ، " پوریا خامه چیان"،"علیرضا غیاثیان"،"علی مازوچی" و "زهرا کمالی فر" در این جشنواره موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی‌تصریح‌کرد: مدیریت آموزش و پرورش کاشان نیز در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر در مجموع مناطق 40 گانه استان اصفهان شد.

به‌گفته‌وی، افزایش آگاهی و حساسیت دانش آموزان نسبت به اهمیت آب و خطرات ناشی از کم آبی و اجرای طرح های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و آموزش های لازم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان،گفت: طرح ملی دانش‏ آموزی طرح داناب(نجات آب) در سال 88 در برخی استان‏های کشور به اجرا درآمد و براساس نتایج موفقیت آمیز حاصل از دو سال اجرای آزمایشی آن، به عنوان یک طرح ملی با مشارکت آب منطقه ای و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در مدارس متوسطه اول اجرا می شود.

کاشانی، اظهارداشت: 80 همکار فرهنگی به عنوان رابط  در مدارس بیش از 11 هزار دانش آموز را با آموزش‌های لازم طرح داناب آشنا کردند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار