120 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از آغاز امسال تاکنون در مازندران متلاشی شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از انهدام 120 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از آغاز امسال تا کنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 2 تن و 800 کیلو انواع موادمخدر در استان کشف شد که در مقایسه با سال گذشته افزایش 11 درصدی داشته است .

وی از انهدام 105 باند سرقت و دستگیری 375 سارق حرفه ای که 27 درصد آنان را غیر بومی استان تشکیل می دادند، خبر داد و افزود : 83 درصد از سرقت های انجام شده منجر به کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه هزار و 12 فقره پرونده در رابطه با کلاهبرداری ها تشکیل شده است گفت: 73 درصد از کلاهبرداری های انجام شده در استان منجر به کشف شد .

سردار میرفیضی ارزش ریالی پرونده های متشکله در خصوص کلاهبرداری ها را 473 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : یک هزار و 160 نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت : 886 فقره پرونده در ارتباط با تخلفات در حوزه فضای مجازی در استان نیز در اینمدت تشکیل شد.

وی افزود: کلاهبرداری های اینترنتی، سرقت و حتک حیثیت افراد از مهمترین تخلفات ثبت شده در این خصوص بوده است که 85 درصد از این جرایم منجر به کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : در راستای مقابله با تصرف اراضی ملی در استان 29 فقره پرونده زمین خواری در استان تشکیل شد که با تلاش های صورت گرفته در این زمینه 318 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 72 میلیارد تومان از چنگ زمین خواران رفع تصرف شد .

سردار میرفیضی افزود : 13مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان به اجرا در آمد که در این راستا یک هزار و 770 فقره پرونده با ارزش ریالی 200 میلیارد ریال تشکیل و 18 باند قاچاق کالا و ارز در استان متلاشی شد .

وی از مراجعه بیش از 5 هزار و 600 نفر به مرکز مشاوره آرامش در استان خبرداد و گفت : 14هزار و 770 فقره پرونده در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان تشکیل شد که 74 درصد از این پرونده ها منجر به صلح و سازش شد .

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.