پليس شهرستان قوچان طي سه عمليات با انهدام باند حرفه اي قاچاق ،۱۵۰کيلوگرم تریاک کشف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد فرمانده انتظامي شهرستان قوچان گفت: با دريافت خبري مبني بر فعاليت گسترده باند قاچاق مواد مخدر موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار رضا قدمگاهی افزود: تيم اطلاعات و عمليات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با يک سري تحقيقات گسترده پليسي به مدت ۲ماه از بارگيري محموله مواد مخدر با يك دستگاه پژو از مشهد و جابجايي آن به شهرهای اطراف حمل می کردند مطلع شدند. که بعد از شناسایی و تعامل خوب دستگاه قضایی چند مرحله کار اطلاعاتی انجام شد .

وي گفت: با شناسايي تيم ماموران با تجربه در ابتداي ورودي شهرستان مستقر و خودرو را با استفاده از علائم هشدار دهنده متوقف و آن را براي بازرسي به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قوچان افزود: ماموران در بازرسي از مقدار تقريبي۳۱ کيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه اي جاسازی شده بود را کشف وبه همراه چهار دستگاه خودرو توقیف کردند.

سرهنگ پاسداررضاقدمگاهی خاطر نشان کرد: در بازجويي هاي به عمل آمده از راننده و سرنشين خودرو مشخص شد ۴نفر متهم اصلی که در غالب یک باند هستند شناسایی و دستگیر که تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

وي گفت : با اطلاعات به دست آمده، تيم رسيدگي کننده پرونده پس از هماهنگي قضايي شناسایی و به صورت غیر محسوس که در مخفیگاه خود مواد مخدر نگهداری میکردند که در ساعت ۹/۵شب اتفاق افتاد که به مقدار ۸۱کیلو ۷۵۰گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قوچان افزود: درعملیات سوم نیزضمن ادامه تحقيقات پليسي ماموران اين فرماندهي با پشتيباني اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر یک سارق ۲۵ساله را دستگیر که دارای ۲۰فقره از داخل خودروها بوده و جابجایی آنها از طریق افراد معتادین می باشد.

که سه نفر متهم خرده فروش دارای سابقه زیادی هستند که با مقداری ۲۰۰گرم هرویین فشرده و شیشه که متهم آخر با مقدار ۱۹گرم هرویین فشرده دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل می گردد.

ز/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.