برخورد سلبی با استعمال قلیان در رامشیرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار رامشیر گفت: مصرف مواد مخدر آثار و تبعات فراوانی برای خانواده ها و جامعه دارد که ارتکاب برخی جرایم مانند سرقت یکی از آثار آن است .

سعید فیوضی افزود: مواد مخدر این بلای خانمان سوز امروزه مهمترین مشکل خانواده ها و جوامع بشری شده و دامن همه را گرفته و مرز جغرافیایی نمی شناسد.

وی گفت: بر اساس آمار ارائه شده سن اعتیاد پایین آمده و نوع آن نیز از سنتی به صنعتی تغییر کرده که آثاری بسیار مخرب تر از مواد سنتی دارد  و به همین دلیل لازم است که هوشیار باشیم و در کنار اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه اقدامات مقابله ای نیازمند است.

فرماندار رامشیر ضمن تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه و تبلیغاتی افزود: افراد، نخبگان، علما، روحانیون و سازمان های مردم نهاد باید در کنار دستگاه های دولتی در امر اطلاع رسانی و حساس کردن افراد جامعه به مواد مخدر مشارکت کنند.

فیوضی گفت: در کنار اطلاع رسانی و اقدامات پیشگیرانه تقویت معنویت و اراده افراد از مهمترین عوامل بازدارنده از اعتیاد بوده و نیاز است افراد نسبت به مضرات این بلای خانمان سوز آگاهی بیشتری داشته باشند.

وی استعمال قلیان را یکی از معضلات نسل جوان عنوان کرد و بر برخورد سلبی با این پدیده تاکید کرد.

فرماندار رامشیر به انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در شهرستان اشاره کرد و خواستار هوشیاری همه مردم، مسئولان و دستگاه های فرهنگی شهرستان در امر مبارزه با مواد مخدر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.