همایش فصلی بصیرتی ناظرین شورای نگهبان به منظور آمادگی برای برگزاری انتخابات برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛انشین معاون امور اجرایی و انتخابات شورای نگهبان در این همایش نبود نفاق ، افتخار به مسلمانی را ویژگی های یک حکومت امام زمانی دانست و گفت : انقلاب اسلامی زمینه ساز رسیدن به چنین حکومتی است .

میر شمسی با بیان اینکه چشم همه مستضعفین و مردم مسلمان به این انقلاب است افزود : هر کدام از ما رهبران جامعه اسلامی هستیم و باید هرکس در هر جایگاهی که هست با رفتار درستش در پیشبرد اهداف تلاش کند .

جانشین معاون امور اجرایی و انتخابات شورای نگهبان گفت : نقاط قوت کشور ما بسیار بیشتر از نقاط ضعفش است اما ما فقط به دنبال تاریکی ها هستیم .

وی اضافه کرد : امروز اهمیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران را باید در رفتار ها و برنامه هایی که کشورهای غربی و آمریکا برای ما ایجاد کرده اند فهمید .

جانشین معاون امور اجرایی و انتخابات شورای نگهبان گفت : وجود 200 کانال فارسی زبان ، قرار گرفتن موضوع ایران در راس انتخابات آمریکا نشان از جایگاه پر اهمیت ایران در دنیا است .

میرشمسی افزود : امروز دشمنان از طریق نفوذ قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند و از طریق افرادی وارد می شوند که خوش بیان و وصل به قدرت هستند .

وی اضافه کرد : نفوذ آنقدر آرام انجام می شود که متوجه آن نمی شویم فقط تغییرات را می بینیم .

میر شمسی افزود : ناظران انتخابات برای جلوگیری از این نفوذ نقش موثری دارند .

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان هم در این مراسم گفت : حضور کادر اجرایی، نظارت ، نمایندگان داوطلبین ، رای دهندگان در فضای کوچک انتخابات زمینه ساز تقلب و سواستفاده خواهد شد .

حجت الاسلام قابل افزود : برای برگزاری انتخابات سالم باید ناظران هوشیارو آگاه باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.