به مناسبت دهه فجر همایش بصیرتی بسیج کارمندان استان در سالن شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این همایش با بیان اینکه در زمان حکومت رژیم ستم شاهی بیگانگان بر کشور مسلط بودند گفت: در مدت 37 سال حکومت پهلوی محمد رضا شاه ، تغییر 52 دولت نشان دهنده بی کفایتی رژیم شاهنشاهی است.



آیت الله اسلامی با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود : دیوار کشی رژیم صهیونیستی در اطراف خودش به دلیل ترس ازقدرت و عظمت انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با از بین بردن فساد اقتصادی این عظمت را می توان حفظ کرد گفت: مفسدان اقتصادی در هر دوره ای که باشند انقلاب را می بلعند.

همایش بصیرتی بسیج کارمندان

امام جمعه تاکستان با اشاره وام دادن میلیاردی مدیر عامل یکی از بانک ها به بستگان خود و شکایت نکردنش از آنها افزود: هر تعداد از این مفسدان در وزارتخانه ها و ادارات باشند دیگران را هم به فساد می کشانند.

آیت الله اسلامی اضافه کرد : با فاصله گرفتن از تجملات و تشریفات و الگو گرفتن از زندگی امام علی (ع) ،امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان این انقلاب را حفظ و از ارزشهای آن پاسداری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.