مراسم تجمع بزرگ جوانان و دانشجویان انقلابی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در مسجد امام خمینی (ه) قزوین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛علی اکبر رائفی پور پژوهشگر و سخنران این مراسم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت : شاخص و مبنای امام خمینی (ه) در ایجاد این انقلاب سیره اهل بیت و قرآن بود اگر جز این دو شاخص چیزهای دیگری را مبنا قرار دهیم فطری و اصولی نیست .


وی با اشاره به تفاوت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی اضافه کرد : جمهوری اسلامی فقط محدود به ایران است اما انقلاب اسلامی فراتر از کشور رفته .

این استاد دانشگاه گفت : هدف امام هم از این انقلاب گسترش ایمان و اسلام بود .

رائفی پور افزود : افرادی از ابتدا همراه انقلاب بودند که مبنای انقلاب را قبول نداشتند یا نمی فهمیدند و یا اینکه این انقلاب برای آنها نفعی داشت .

وی با طرح این سوال که چرا عده ای در گذشته مرگ بر آمریکا می گفتند ولی امروز دیدگاه انها عوض شده و حتی از روی پرچم آن هم رد نمی شوند ، گفت : این افراد چند شخصیتی هستند و از اول هم انقلابی نبودند بلکه مرگ بر آمریکای آنها در آن زمان و درود بر آمریکای آنها در امروز به دلیل نفعی است که برایشان دارد .

این پژوهشگر و نظریه پرداز افزود : این افراد منافق هستند و می توانند اسلام را به زمین بزنند .

تجمع بزرگ جوانان و دانشجویان انقلابی

رائفی پور گفت : یکی از ویژگی های انقلاب این است که مانند سانتری فیوژ کار می کند و غنی و غیر غنی را از هم جدا می سازد .

مدیر مسئول موسسه فرهنگی مصاف با اشاره به نفوذ دشمن گفت : چرا هنوز بعد از 38 سال بر روی نام کسانی که آمریکا در لانه جاسوسی خود با آنها ارتباط داشته ماژیک کشیده شده است .

وی شجاعت و ایمان به خدا را یکی دیگر از شاخصه های انقلابیون بیان کرد و گفت : امام خمینی با ایمان به خدا و بدون هیچ ترسی از ناوگان آمریکا گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این حرفش سیاسی نبود بلکه یک حرف دل و برخاسته از اعتقاد بود .

رائفی پور عاقل بودن را یکی دیگر از شاخصه های یک فرد انقلابی دانست و گفت : فرد عاقل هیچگاه افراط و تفریط ندارد .

وی گفت : وقتی پای میز مذاکره می نشینند و در عین حال موشک ایرانی آزمایش می شود این یعنی این مذاکره از روی ضعف نیست .

رائفی پوربا بیان اینکه 80 درصد مسئولان تهران بالاتر از اتوبان همت زندگی می کنند گفت : یک فرد انقلابی باید با مردم باشد و درد مردم را بفهمد .

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار