اهواز؛

پیشرفت85 درصد پروژه سه راه بنوت تا شهرک خیبر دزفول

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول گفت: پروژه سه راه بنوت تا شهرک خیبر دزفول نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛عبدالحسین پوررکنی ،معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول افرون بر 800 میلیارد ریال پروژه راه وشهرسازی امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان آغاز شده که برخی با پیشرفت قابل قبول در دست اجرا بوده و برخی نیز به مرحله بهره برداری رسیده اند.

عبدالحسین پوررکنی با اشاره تشریح طرح های راه وشهرسازی در مناطق شهری و روستایی دزفول افزود: تعریض و آسفالت 51 کیلومتر از جاده های منطقه احمدفداله دزفول با اعتباری افزون بر 140 میلیارد ریال در دست اجراست.

وی بیان داشت:با اجرای این طرح علاوه بر کاهش سوانح رانندگی در مسیر کوهستانی دهستان احمدفداله در بخش شهیون دزفول مسیر ارتباطی روستای ابوالحسن تا خرمیزان هموار می شود .

پوررکنی با اشاره به اینکه پیشرفت این پروژه به علت نبود اعتبارات کند شده است افزود:تاکنون حدود 13 کیلومتر این جاده آسفالت شده و مسیر چهارساعته به 1.5 ساعت کاهش یافته است .

وی بیان داشت:پروژه سه راه بنوت تا شهرک خیبر دزفول نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و تعریض باند شرقی چهارراه آوج تا سه راه بنوت نیز اجرا شده است ضمن اینکه عملیات خاک برداری سه راه بنوت تا سیاه منصور با 55 درصد پیشرفت فیزیکی به علت نبود اعتبار متوقف شده است .

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول گفت:پروژه سه راهی آزادراه به سمت شیرین آب به طول پنج کیلومتر انجام شده و جاده شش کیلومتری به 11.5 متر تعریض شده است .

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات سال 95 بتوان این پروژه های راه و شهرسازی را تکمیل کرد .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار