لک: شرایط بازی امروز خیلی سخت بود

سرمربی تیم گیتی پسند گفت: من از ابتدای بازی نگران وضعیت بازیکنانم بودم و با توجه به اینکه بازیکن 2 اخطاره زیاد داشتم سعی کردم تیمم را حفظ کنم.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیمش مقابل تیم ملی حفاری بیان کرد: بازی خوبی نبود. از ابتدای بازی نگران وضعیت بازیکنانم بودم و با توجه به اینکه بازیکن دو اخطاره زیاد داشتم سعی کردم تیمم را حفظ کنم چرا که فقط با یک سه امتیاز ما قهرمان لیگ می شویم.

وی ادامه داد: شرایط بازی امروز خیلی سخت بود چرا که تماشاگران فحاشی کردند و با پرتاب نارنجک سلامت بازیکنانم را به خطر انداختند.

لک افزود: هفته آخر فشار بازی برای تیم ما کم است و من تمام بازیکنانم را در اختیار دارم و در خانه با تمام قدرت بازی می کنیم و هدفمان قهرمانی لیگ است.

سرمربی تیم گیتی پسند در پایان در مورد رفتار تماشاگران خاطر نشان کرد: ناظر بازی امروز نتوانست برخورد درستی داشته باشد و این اتفاقات اگر در اصفهان رخ بدهد از همان دقیقه یک بازی را متوقف می کنند و نتیجه را به نفع تیم حریف اعلام می کنند اما امروز هیچ برخوردی از سوی ناظر بازی انجام نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار