سرنوشت قهرمانی لیگ برتر فوتسال به هفته آخر کشید؛

سایه سنگین دبیری و مس پشت سر گیتی پسند/ خداحافظی دانشگاه آزاد از لیگ برتر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با مشخص شدن دومین سقوط کننده و کشیده شدن سرنوشت قهرمانی به هفته آخر خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته بیست و پنجم و ما قبل پایانی لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار در هفت شهر مختلف پیگیری شد که در انتهای این هفته تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شد و دانشگاه ازاد نیز به لیگ دسته اول سقوط کرد.؛

ملی حفاری اهواز ۳ – ۱ گیتی پسند اصفهان

گلزنان: فرید نمازی، حسین فهیمی مقدم، علیرضا رفیعی پور(حفاری)؛ علی اصغر حسن زاده(گیتی)

جدال حساس حفاری و گیتی پسند در اهواز و در حضور تماشاگران پر شور اهوازی آغاز شد و نیمه نخست با تمام بالا و پایین هایش و حواشی اش و شعارهای تماشاگران اهواز با تساوی صفر صفر به اتمام رسید.اما در آغاز نیمه دوم حفاری با گلزنی آغاز کرد و در ده دقیقه نخست دو گل به ثمر رساند. در ادامه تیم گیتی پسند به گل نخست خود دست پیدا کرد.  گل سوم حفاری با پرتاب نارنجک توسط تماشاگران در پی بود تا اصفهانی ها تیمشان را بیرون کشیده و به رختکن بروند. اما در ادامه با پا در میانی رئیس کمیته فوتسال و ناظران و نیروی انتظامی حاضر در سالن گیتی پسند به میدان بازی بازگشت و دو دقیقه انتهایی بازی برگزار شد تا برنده یک دیدار پر از حواشی و توقف حفاری اهواز باشد.

تاسیسات دریایی ۵ – ۰ مقاومت البرز

گلزنان:سعید احمدعباسی(۳) ، محمد شجری، ککو(تاسیسات)

دیدار تاسیسات و مقاومت در تهران با کمترین حساسیت برگزار شد و از همان نیمه نخست تاسیساتی ها بازی خود را به حریف دیکته کردند و در همان نیمه نخست با گلزنی برتری خود نشان دادند و در ادامه نیمه دوم نیز با اداره بازی توسط یاران شمسایی پیگیری شد تا تاسیسات در غیاب وحید شمسایی با نتیجه پنج بر صفر مقاومت البرزی که این روز ها بدون انگیزه شکست های سنگین پی در پی را متحمل می شود را از پیش رو بردارد.

مس سونگون ورزقان ۳ – ۱ شهروند ساری

گلزنان: بابک نصیری، تاینان داسیلوا رگو(۲) (مس)؛ طه مرتضوی(شهروند)

جدال حساس برای مسی ها در تبریز با گلزنی شهروند در دقایق ابتدایی بازی آغاز شد. تا شهروندی که به دنبال تاثیر گذاری در بالای جدول بود به هدف خود در ابتدای بازی برسد. در ادامه مسی ها با جمع و جور کردن خود توانستند به بازی بازگردند و پس از آن نیز گل های برتری خود را به ثمر برسانند و با توجه به شکست گیتی پسند خود را در هفته انتهایی امیدوار نگه دارند.

دانشگاه آزاد تهران ۱ – ۲ دبیری تبریز

گلزنان: محسن فرهمند(دانشگاه)؛ جواد اصغری مقدم؛ حمید احمدی(دبیری)

جدال دانشگاه و دبیری که یکی برای فرار از سقوط و دیگری برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کرد در تهران آغاز شد و نیمه نخست علی رغم به وجود آمدن چند موقعیت گلی در بر نداشت تا نیمه نخست صفر صفر به اتمام برسد. در نیمه دوم تبریزی ها بلافاصله بعد از چند حمله به گل رسیدند اما دانشگاه که نمی خواست مغلوب این دیدار باشد گل خورده را جبران کرد. در ادامه دبیری با فشار بعد از به تساوی کشیده شدن بازی به گل دوم خود رسید و در ادامه هرچند دانشگاه می توانست در چند صحنه بازی را به تساوی بکشاند اما یاران اصغری مقدم به خوبی بازی را اداره کردند تا سه امتیاز شیرین را به تبریز ببرند و در هفته آخر امیدوار به کسب عنوان قهرمانی بمانند.

فرش آرا مشهد ۳ – ۲ طرح و توسعه الوند قزوین

گلزنان: عبدالرحمان سارانی، قدرت بهادری، شهرام شریف زاده(فرش آرا)؛ حمیدرضا کریمی، حامد عبداللهی(توسعه)

دیدار تقریبا بدون حساسیت فرش و توسعه در مشهد در حالی برگزار شد که هر دو تیم برای اثبات خود پا به میدان گذاشته بودند. در نیمه نخست این فرش آرا بود که به گل رسید و بازی با از دست رفتن موقعیت های دو طرف و بیشتر اداره توپ توسط فرشی ها با همان نتیجه یک بر صفر به سود فرش آرا به اتمام رسید. در نیمه دوم این قزوین بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و در یک غافلگیری گل تساوی را به ثمر رساندند و با این شوک فرش آرا کمی عقب نشست  باعث شد تا قزوینی ها به گل دوم برسند و تا این جای کار پیروز میدان باشند. اما این فرش آرا بود که با استفاده از تجربه بازیکنان با تجربه اش از شکست رهایی یافت و گل تساوی را به ثمر رساند و پس از در دقایق انتهایی گل سوم و برتری را وارد دروازه توسعه کرد تا این دیدار را با برتری سه بر دو پشت سر بگذارد.

آذرخش بندرعباس ۲ – ۳ ارژن شیراز

گلزنان: امین نصرالله زاده، مصطفی طیبی(آذرخش)؛ میثم برمشوری، محمد بیضایی نژاد، بابک سهرابی(ارژن)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار