شهردار اردبیل از رشد 68 درصدی بودجه سال 96 شهرداری اردبیل نسبت به سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان بودجه سال آینده شهرداری اردبیل متناسب با وضعیت اقتصادی شهر و شهروندان طراحی شده است گفت: بودجه سال آینده با ۵۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نسبت بودجه سال جاری ۶۸ درصد رشد دارد.

وی افزود: جمعیت شهر اردبیل بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۵۰۰ هزار نفر تعیین شده و بر اساس آن درآمد سرانه نیز یک‌میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

شهردار اردبیل افزود: شهرداری اردبیل با لحاظ وضعیت رکود اقتصادی بودجه سال ۹۶ را تعیین کرده و برای هر یک از مناطق چهارگانه بر اساس مهم‌ترین ضرورت‌ها بودجه‌ریزی شده است.

لطف اللهیان متذکر شد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای شهرداری و مناطق ۵۰۳ میلیارد تومان است که از این میزان ۳۵۱ میلیارد تومان برای بخش عمرانی و مابقی برای بخش جاری پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: برای سازمان فرهنگی ورزشی سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، برای سازمان پارک‌ها و فضای سبز سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، برای سازمان عمران ۹ میلیارد تومان و برای سازمان بهسازی و نوسازی ۱۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: برای سازمان اتوبوس‌رانی رقم پیشنهادی سه میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان، برای تاکسیرانی یک میلیارد تومان، برای آتش‌نشانی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، برای سازمان مدیریت پسماند دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، برای سازمان میادین میوه و تره‌بار ۳۰۰ میلیون تومان و برای آرامستان ها یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.