فرماندار گناوه به دستاوردها و خدمات گسترده‌ی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در زمینه اطلاع رسانی مظلوم است.

دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای مردم بازگو نشده است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک‌نژاد روز دوشنبه در نشست هم اندیشی فرهنگیان شهرستان گناوه با بیان اینکه موفقیت ها و برنامه‌های محقق شده و به دست آمده توسط دولت تدبیر و امید به خوبی حتی از خود مدیران دستگاه‌ های اجرایی به مردم بازگو نشده است، افزود: نمایندگان دولت موظف هستند توفیقات و دستاوردهای زیادی که دولت تدبیر وامید در عرصه داخلی و خارجی به آن دست یافته را به مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه به فرجام رسیدن برجام که از خواسته های همه مردم و از وعده های رئیس جمهوری بود مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید است که با رهنمود و هدایت های رهبرمعظم انقلاب از تیم هسته ای محقق شد، اضافه کرد: باید واقع بین باشیم که برجام دستاوردهای شگرفی برای کشور بدنبال داشته و برداشتن تحریم ها بویژه در بخش هسته ای و سایه جنگ از کشور بخشی از آن است.

فرماندار گناوه اظهارکرد: طرح تحول نظام سلامت، رشد مثبت اقتصادی، برابری برداشت ذخایر پارس جنوبی با کشور قطر و کنترل و مهار تورم از دیگر توفیقات دولت است.

وی در خصوص انتخابات پیش‌رو با بیان اینکه فرهنگیان در این رویداد مهم و سرنوشت ساز نقش و وظیفه ای مهم برعهده دارند، گفت: از آنان انتظار داریم که همانگونه در دوره های قبل با مجریان همکاری تنگاتنگی داشتند دراین دوره نیز در برگزاری انتخابات باشکوه و سالم همراهی کنند.

پاک نژاد ادامه داد: وظیفه ما مجریان برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رای مردم حق الناس است، صیانت و حفاظت خواهیم کرد.
 
فرماندار گناوه با گرامیداشت سالروز تاسیس امور تربیتی آموزش و پرورش توسط معماران تعلیم و تربیت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: حراست از مرزهای اعتقادی و اخلاقی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس و شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی از مهم ترین اهداف تشکیل این نهاد انقلالی و پرورشی است.

وی از مدیران مدارس خواست نظارت بر تدریس معلمان داشته و به برپایی برنامه های معنوی و مذهبی و برگزاری المپیادهای دورن مدرسه ای و تقویت مهارت های زندگی توجه جدی کنند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.