مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ششمین کنگره ادبیات پایداری 10 و 11 اسفندماه در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین کنگره ادبیات پایداری در کرمان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار پاسدار محمدمهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ششمین کنگره ادبیات پایداری روزهای 10 و 11  اسفندماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد : همه افرادی که در این حوزه صاحب نظر هستند جزو مهمانان این کنگره به شمار می‌روند و خروجی این کنگره برخلاف سایر کنگره‌های تبلیغاتی،3000 صفحه مقاله است که تاکنون هفت جلد کتاب از آنها تدوین شده و به عنوان پایه ادبیات پایداری در کشور به شمار می‌رود.

وی همچنین از ورود 18 شهید به کرمان در روز دوشنبه خبر داد و افزود : ساعت 9 صبح روز دوشنبه، 9 اسفندماه 17 شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده، وارد استان کرمان خواهند شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان برخی از این شهدا را شهدای غواص اعلام و ابراز کرد: شامگاه دوشنبه در بیت الزهرا(س) واقع در خیابان شهید رجایی مراسم وداع با شهدا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به مشخصات شهید شناسایی شده اعلام کرد: این شهید حسن عبدالهی نام دارد که سال 65 در گردان 41 ثارالله طی عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده است.

ابوالحسنی به چهار دانشگاه میزبان این شهدا اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌های آزاد کهنوج، دانشگاه جیرفت، دانشگاه صنعتی رفسنجان و دانشگاه پیام نور کرمان آرامگاه ابدی 7 شهید گمنام خواهند بود و روز چهارشنبه در دانشگاه‌ها تشیع و تدفین خواهند شد.

به گفته ابوالحسنی، همچنین دو شهید در هنزا، دو شهید در خواجه شهر سیرجان،دو شهید در امین شهر،دو شهید در جبالبارز، یک شهید گمنام در شهرستان انار و یک شهید شناسایی شده و یک شهید گمنام در رفسنجان تشییع و تدفین می‌شوند.



انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار