فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد محترقه و کشف بیش از 100 هزار عدد ماده محترقه در شهرستان قائم شهر ، خبر داد .

سردار سید محمود میرفیضی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،،گفت: به منظور ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی ، حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در سطح استان به مرحله اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی استان، افزود: در اجرای این طرح روز گذشته ،ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قائم شهر موفق به شناسایی یکی از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از انبار دپوی مواد محترقه توسط نامبرده ،بیش از 100 هزار عدد از انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که بیش از 130هزار عدد مواد محترقه در سطح استان طی یک هفته گذشته کشف شد، اظهار داشت: موادمحترقه که نوعاً به صورت تركيبي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، می توانند در اثر جابه جايي، حمل و نقل، حرارت ،ارتعاشات صوتی و حتی ضربه ای کوچک منفجر شده و صدمات جبران ناپذیری را متحمل افراد کنند .

وی بيشترين قربانيان چهارشنبه آخر سال را كودكان و نوجوانان برشمرد وگفت: پرتاب ترقه و نارنجك‌های آتش زا میتوانند خسارات جبران ناپذیری را به خودروهای در حال عبور وارد کنند و حتي منجر به مرگ عابران شوند.

میر فیضی ، با اشاره به رویکرد محله محوری پلیس در اجرای ماموریت تامین نظم و امنیت جامعه ، به مردم توصیه کرد: در این ایام همواره مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث دلخراش در روزهای پایانی سال نشوند .

فرمانده انتظامی مازندران در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني و موارد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.