رئیس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان گفت: این نشست برای معرفی زهرا نعمتی به عنوان سفیر گردشگری استان کرمان برپا شده اما باید تبلیغات گردشگری استان به گونه ای باشد که شان و منزلت او نیز حفظ شود.

کمیسیون گردشگری اتاق کرمان زهرا نعمتی راسفیرگردشگری کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی سیاوشی گفت: بناست سایت تیر و کمان بین المللی را به پیشنهاد زهرا نعمتی در کرمان بسازیم به امید اینکه این استان مرکز تیر و کمان شود و ورزشکاران بین المللی در این استان حضور یابند.

وی با اشاره به ظرفیت های اقلیمی استان کرمان جهت برپایی ورزش های باستانی، ماراتن کویری و کوهنوردی اظهار کرد: کویر شهداد از نظر کارشناسان بهترین مکان برای برگزاری مسابقات پاراگلایدر است و سال آینده نیز یک دوره مسابقات پاراگلایدر در کویر شهداد برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: سال 95 با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی و کشوری مسائل مربوط به گردشگری استان کرمان از جمله مسائل امنیتی گردشگران و تسهیلات گردشگری را دنبال کردیم.

وی افزود: اولین انجمن اکوتوریسم کشور در کرمان به ثبت رسیده و امسال در حال پیگیری چند طرح از جمله طرح جامع گردشگری و برند گردشگری استان کرمان هستیم.

سیاوشی با بیان اینکه همایش گردشگری و اقتصاد مقاومتی را امسال در تهران برگزار کردیم تاکید کرد: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان در اتاق ایران حضور فعال دارد.

وی با بیان اینکه اخیرا جمعی از آژانس های مطرح کشور از استان کرمان بازدید کردند گفت: باید استان کرمان را در خور نام و جایگاهش به جهان معرفی کنیم.
زهرا نعمتی نیز دراین جلسه گفت:یا روی گشاده این پیشنهاد را پذیرفتم اما همه مردم کرمان باید سفیران گردشگری استان باشند و همه مردم کرمان باید مبلغ گردشگری شوند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار