به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مديرعامل شركت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: واحدهای توليدی مازندران امروز مشکل بازار برای معرفی محصولات خود دارند که اطلاعرسانی رسانهها در اين زمينه میتواند مؤثر بوده و اين پل ارتباطی را برقرار کنند.
سيد مصطفی موسوی با بيان اینکه در بسیاری از دستگاههای دولتی هزينهای برای اطلاعرسانی در رسانهها تعريفنشده است، افزود: اين نقص موجب میشود بسياری از خدمات و پروژهها به علت عدم اطلاعرسانی برای مردم ناشناخته باقی بماند.
مدیرعامل شركت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به راه اندازی چندین طرح زیرساختی 3 سال اخیر در بخشهای مختلف در شهرکهای صنعتی استان، گفت: درصورتی که سرفصلی برای اطلاعرسانی باشد و این خدمات برای مردم بازگو شود بسیار امیدوارکننده است.
انتهای پیام/ع