دربی مازنی ها در لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور با برتری پرگل تیم استقلال ساری در خانه برابر حریف نوشهری همراه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته بیست ویکم این رقابتها دو تیم مازندرانی استقلال ساری و بازرگانی امیر نوشهر روز جمعه در سالن ورزشی سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه 5 بر 2 میهمان با انگیزه خود را شکست بدرقه کرد.

شاگردان نرگس رودگر در تیم نوشهر نیمه نخست این مسابقه را با ارائه بازی ای زیبا و تماشایی وخلق چند موقعیت روی دروازه تیم استقلال ساری، برتری نسبی خود را بر میزبان تثبت کرده بودند.

همین برتری آنها در این نیمه با گل نسیم نوازنده همراه شد، تا نیمه نخست با برتری نوشهری همراه باشد.

اما نیمه دوم این دیدار، ورق برای تیم استقلال ساری برگشت و شاگردان فاطمه جانعلی پور در این تیم با مالکیت بیشتر توپ و میدان، تنها دقایقی از این نیمه توسط مهناز علیزاده از روی نقطه پنالتی به گل تساوی بخش خود دست یافتند، تا با روحیه بهتری این نیمه را ادامه دهند.

پس ازاین گل، تیم استقلال ساری خیلی زود و توسط فاطمه متولی به گل دوم خود رسید.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم ساری، حساسیت بالای دربی بر عملکرد و کیفیت فنی بازیکنان و نیزکادرفنی دوتیم تاثیرگذاشت و درگیری های زیادی میان بازیکنان دوتیم ایجاد شد.

در پی این درگیری ها، داور مسابقه، مهناز علیزاده بازیکن و رعنا محمدی سرپرست تیم استقلال ساری را از زمین مسابقه اخراج کرد تا میزبان با دو اخراجی به کار خود ادامه دهد.

تیم بازرگانی امیرنوشهر هم از یک بازیکن کمتر تیم ساری نهایت استفاده را برد و با ایجاد چند موقعیت و فشار در زمین تیم ساری با گل به خودی فاطمه متولی بازیکن استقلالی ها بازی را به تساوی ۲ بر ۲ کشاند.

اما این شوک و گل به خودی ساروی ها، قدرت هجومی استقلالی های را نگرفت تا اینکه این تیم باز هم موفق به گلزنی شد.

فریبا میرزاجانی موفق شد از حاشیه های بوجود آمده استفاده کند و در یک رفت و برگشت گل سوم استقلالی ها را به ثمر رساند.

تا شاگردان رودگر در نیمه دوم اسیر تیم هجومی استقلال شده باشند.

در این دیدار که استقبال خوبی از سوی تماشاگران همراه بود، فاطمه متولی ستاره این فصل تیم استقلال ساری گل چهارم تیمش را وارد دروازه حریف نوشهری کرد.

استقلالی ها که در دقایق پایانی مسابقه کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند روی شوت محکم فاطمه جانعلی پور بازیکن مربی خود از درون دروازه موفق به زدن گل پنجم وپیروزی بخش این دیدار شدند.

تیم استقلال ساری با کسب 3 امتیاز ارزشمند خانگی 23 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

تیم بازرگانی امیرنوشهر هم با 15 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند تا خطر سقوط به لیگ دسته یک را بیش از پیش احساس کند.

مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان ایران با رقابت 12 تیم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.