اعلایی گفت: وضعیت خوبی از لحاظ مالی نداریم اما تنها برای حفظ احترام سرمربی استقلال خوزستان در تمرینات و بازی ها شرکت می کنیم.

ابوالفضل اعلایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان بیان کرد: در نیمه نخست بازی خوبی انجام دادیم و با 2 گل به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم غافلگیر شدیم و نتیجه را به پیکان واگذار کردیم.
 
وی افزود: کیفیت زمین گل آلود شهرقدس در شکست استقلال خوزستان تاثیر زیادی داشت چرا که تیم ما روی زمین فوتبال بازی می کند. 
قصد داشتیم با پیروزی در این بازی یک گام دیگر به رتبه های بالای جدول نزدیک شویم که چنین اتفاقی رخ نداد با این وجود به تیم پیکان تبریک می گویم.
 
اعلایی درمورد خطای هندی که منجر به پنالتی تیم پیکان شد، گفت: هرچند ضربه بازیکن پیکان به دستم برخورد کرد اما به هیچ وجه این صحنه پنالتی نبود. دستم کاملا به بدنم چسبیده بود و چنین برخوردی نمی تواند پنالتی باشد.امیدوارم در بازی های آتی این نتیجه را جبران کنیم.
 
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: با گذشت 22 هفته از رقابت های لیگ برتر و در حالی که در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم، تنها 20 درصد قرارداد خود را دریافت کرده ایم و از لحاظ مالی مشکلات زیادی داریم. باور کنید بیشتر بازیکنان تنها برای احترام به سیروس پورموسوی در تمرینات استقلال خوزستان شرکت می کنند. امکانات تیم ما آسیایی نیست اما امیدوارم وضعیت بهتر شود تا با اقتدار در لیگ قهرمانان بازی کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار