سرمربیان تیم های پیکان تهران و استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار فردا در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

پورموسوی:امیدوارم مشکلات مالی برطرف شود /جلالی:بازی مقابل استقلال خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربیان تیم های پیکان تهران و استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار فردا در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

پورموسوی:امیدوارم مشکلات مالی برطرف شود
سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان گفت: تیم پیکان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و تلاش می کنیم امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

وی در خصوص وضعیت تیمش در آسیا اظهار داشت: ناامید نیستیم و امیدواریم در 5، 6 روز آینده بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم، از لحاظ فنی نیز وضعیت خوبی داریم و نتایجی که بدست آوردیم قابل قبول بود.

تیم ما تمامی پرداخت ها را به موقع انجام داده اما در حال حاضر با مشکل واجه شده ایم، امیدواریم مسئولین حقوق بازیکنان را پرداخت کنند.

سید اکبر پور موسوی افزود:‌ ما به فکر خودمان نیستیم و امیدواریم گروه ملی صنعتی فولاد اهواز بتواند حقوق کارگرانی که در دمای هزار درجه کار می‌کنند را پرداخت کنند.
 
سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: گروه سختی در لیگ قهرمانان داریم و السد عربستان، لخویا قطر و الجزیره حریفان قدرتمندی هستند و امیدوارم به کمک مسئولان بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.
 
بورالیف، مربی برزیلی ما که به تازگی به کادر فنی اضافه شده شناخت خوبی از حریفان آسیایی دارد و امیدواریم با کمک وی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
 
پور موسوی درباره اینکه آیا مشکلی با آرش افشین دارید یا خیر بیان کرد: در بازی هفته گذشته متاسفانه مشکلی بین افشین و هواداران به وجود آمد اما من به هیچ عنوان افشین را مقصر نمی دانم و امیدوارم هواداران به افشین کمک کنند تا وی فشار روحی را از خود بردارد.

افشین اگر یک گل در استقلال خوزستان به ثمر برساند، فشارهای روانی از روی این بازیکن کم می‌شود و می‌تواند بهتر بازی کند. البته افشین برای من بازیکن محترمی است و اگر هم گلی نزند بازهم از وی در ترکیب اصلی تیمم استفاده خواهم کرد.


پورموسوی:امیدوارم مشکلات مالی برطرف شود/ جلالی: بازی با استقلال خوزستان برایمان با ارزش استجلالی: بازی با استقلال خوزستان برایمان با ارزش است
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی‌ها برای ما بسیار اهمیت دارند و فکر می کنم خیلی تعیین کننده است و فرصت تمرین نداریم و شهریار مغانلو تنها محروم تیم مان است و سعی می‌کنیم از بقیه بازیکنان به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی افزود: دلایل زیادی دارد که انتظار داشتیم شروع نیم فصل دوم بر خلاف شروع نیم فصل اول بازی های سخت تری پیش رو داشته باشیم و نتایج مورد نظرمان را بدست نیاوریم.

انتظار داشتیم امتیازات زیادی کسب کنیم، در 6 هفته گذشته از لحاظ کیفیت بهتر از بقیه بودیم اما در نتایج خوب عمل نکردیم و این باعث نگرانی است هرچند هفته‌هایی را پیش رو داریم که می توانیم امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم البته مشکلاتی در حوزه فنی داریم که امیدوارم به مرور حل شود.

جلالی ادامه داد: بازیکنان خوبی داریم ولی نیازمند این هستیم که ذهن قوی‌تری داشته باشیم.

وی درباره استقبال کم از نشست خبری بیان کرد: دیگر برای من عادی شده و به این موضوع کنار آمده‌ام متاسفانه در فوتبال ما چنین است و امیدوارم این مشکل برطرف شود. این موضوع برای من عادی است و تلاش کردم تا با این کنار بیایم.

دیدار تیم‌های پیکان تهران و استقلال خوزستان فردا (سه شنبه) ساعت 15:30 در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار