سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی ما به حدی است که نمی توانیم به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم.

روشنایی: وقتی نمی توانیم سفر برویم لزومی ندارد تیمداری کنیم/ بازیکن قهرمان لیگ گرمکن نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بهمن روشنایی درباره شکست استقلال خوزستان مقابل پیکان گفت: بازی بسیار درگیرانه ای بود. اما اصلا کاری به این شکست ندارم چراکه می خواهم از مشکلاتی که از  نیم فصل دوم فصل گذشته برای ما اتفاق افتاده صحبت کنم.
 
وی افزود: زمانی که نمی توانیم یک سفر برویم چه لزومی دارد باشگاهداری کنیم؟ به تاج نامه زدیم که برای سفر نیاز به پول داریم. معلوم نیست تحت پوشش چه ارگانی هستیم. هزینه سفر بازیکنان را من می دهم و چه کسی به داد ما می رسد.
 
روشنایی درمورد این که مخارج استقلال خوزستان از کجا تامین می شود، توضیح داد: مخارجی نداریم که دنبال تامین منابع باشیم. 30 درصد قرارداد فصل گذشته بازیکنان را به آن ها بدهکار هستیم. تیم های دیگر با 50 میلیارد در لیگ حضور پیدا می کنند و می گویند 20 درصد به بازیکنانشان پول می دهند اما تیم ما کلا 8 میلیارد هزینه داشته است. حتی قبل از دیدار با پیکان نتوانستیم در هتل المپیک اقامت کنیم و مجبور شدیم به مجموعه عصر انقلاب برویم که بازیکنمان آن جا سرما خوردند.
 
وی درباره احتمال کناره گیری استقلال خوزستان از لیگ قهرمانان بیان کرد: دوست دارم تیم ما به این رقابت ها برود اما با مشکلات مالی چگونه می توانیم در این رقابت ها موفق شویم. به تاج نامه زده ایم وی به ریاست بانک ملی و وزیر اقتصاد نامه  داده است. 2 روز دیگر باید به عمان برویم و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم اما با این شرایط می توانیم به موفقیت فکر کنیم؟ بازیکن استقلال خوزستان گرمکن ندارد.
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت دانیال ماهینی گفت: دانیال به دلیل برخورد با آرنج بازیکن پیکان آسیب دید. باید به بیمارستان برویم و حال وی را جویا شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار