سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور در این زمین گل آلود با هر برخورد به بازیکنان ما اخطار می داد و با تیم پیکان مهربان بود.

پورموسوی: داور با بازیکنان پیکان مهربان بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار پیکان و استقلال خوزستان گفت:  به بازیکنان هر 2 تیم تبریک می گویم که در این زمین ناهموار فوتبال خوبی ارایه کردند اما از داور بازی گله مندم چرا که پس از گل دوم ما با حریف مهربانانه رفتار کرد و با هر برخورد بازیکن ما با نفرات پیکان به آن ها اخطار داد. انتظار داشتیم وی به تمارض بازیکنان پیکان هم اخطار دهد.

وی در مورد وضعیت دانیال ماهینی گفت: خبری فعلا از او نداریم و نمی‌دانیم او کجاست و چه وضیعتی دارد و ضربه شدیدی خورد و جالب بود که هیچ کدام از داوران و کمک‌ داوران این صحنه ضربه زدن به بازیکن ما را ندیده‌اند. انتظار داشتیم داور در این صحنه محکم‌تر برخورد می‌کرد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما امروز باخته‌ایم و اگر حرفی بزنیم می‌گویند بهانه جویی می‌کند، با این حال نمی‌دانیم می‌توانیم به عمان اعزام شویم یا نه،  فدراسیون هم اعلام کرده نمی‌تواند به ما کمک کند و با این شرایط اگر نرویم بهتر است ما استقلال ایران هستیم ولی نگاه‌ها  فقط به پایتخت هست و فقط به تیم‌های تهرانی می‌گویند نماینده ایران. بازیکنان ما با غیرت و تعصب باشرف بازی کردند و با بازیکنان با دل و جان برای تیم بازی می‌کنند و من شرمنده آنها هستم.

پورموسوی در مورد اینکه در صورت حاضر نشدن در لیگ قهرمانان آسیا جریمه مالی سنگینی می‌شوید، اظهار داشت: بله اگر نرویم جنبه بین‌المللی دارد و من به عنوان مربی وظیفه‌ام آماده سازی تیم است و روز 30 ام باید به عمان برویم و اگر نتوانیم تا دو سه روز دیگر پول بلیت و ویزا را بدهیم نمی‌توانیم به عمان برویم. انتظار داریم که از ما حمایت می‌کردند و باید نگاه ملی به تیم ما داشته باشند. اول فصل 4-5 بازیکن رفتند تیم را جمع کردم در نیم فصل هم 4-5 بازیکن رفتند بازهم تیم را جمع کردیم. هنوز پاداش قهرمانی لیگ رانگرفته‌ایم نمی‌دانم قهرمانی اصلا پاداش دارد یا نه و از مسئولان استان و نمایندگان شهرمان گلایه دارم و همه آنها ورزشی هستند اما قدمی برای حمایت از ورزش برنداشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار