نماینده مردم تهران گفت: یکی از نمایندگان لاطائلات برخی روزنامه ها درباره مهمانی در خانه سفیر سوئد را در مجلس مطرح می‌کند و رئیس مجلس ساکت است.

مهمانی خانه سفیر سوئد درباره بررسی انعقاد برخی قراردادها بود/ چرا لاریجانی در قبال توهین به دولت ساکت است!
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی اخطاری با استناد به اصل 110 قانون اساسی در صحن علنی امروز (سه‌شنبه26 بهمن) خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: یکی از نمایندگان ( ابطحی) یک مشت لاطائلات است برخی روزنامه‌های هتاک است که بدون بررسی در صحن مطرح و امروز ساعت 2 آن را تکثیر و منتشر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یک جلسه بخش خصوصی در یکی از سفارتخانه‌ها برگزار و درباره انعقاد برخی از قراردادها که اصل آن مقابل رئیس جمهور امضا شده بود صحبت شد، البته یک مراسم ملی نیز در این سفارتخانه برگزار شد.

وی ادامه داد : این نماینده محترم اعلام می‌کند دو تا از وزرای دولت نیز در آن مهمانی بودند چرا مجلس ساکت است؟

کواکبیان خطاب به لاریجانی گفت: شما از این مسائل به راحتی می‌گذرید این نماینده بیان می‌کند شاید پشت پرده یک مسائلی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات بیان کرد: مقام معظم رهبری به شورای عالی امنیت ملی ماموریت داده و اتفاقا فرمودند سوئد یک کشور خوشنام است.

کواکبیان گفت: به وزیر امو خارجه کشورمان که در آن مکان حضور نداشته توهین کردند اگر به وزرای دیگر اعتمادی نیست به ما بگویند، گفتن اینکه پشت پرده چیزی است انسان را ناراحت می‌کند.

گفتنی است ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر پیش از آن نسبت به حضور تعدادی از وزرا و مسئولان کشورمان در مهمانی سفارت سوئد طی این هفته تذکر داده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، لاریجانی ، سوئد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار