معاون هماهنگ‌ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: امنیت و سلامت دو نعمت جدانشدنی هستند و باید انسان‌ها قدر این دو نعمت را بدانند.

سلامت و امنيت دو نعمت جدانشدنی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ مجید خواجویی نژاد در افتتاح مرکز صدور کارت صحت و سلامت ویژه رانندگان در رفسنجان گفت : در بحث امنیت که مردم و نیروی انتظامی متولی آن هستند نقش نیروی انتظامی حفظ امنیت است. 

سرهنگ خواجویی افزود: برای اینکه امنیت پایدار داشته باشیم باید از سلامت روحی و روانی برخوردار باشیم که این بخش مهم بر عهده جامعه پزشکی می‌باشد.

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این وظیفه مهمی است كه بر عهده این مرکز گذاشته‌ شده است چراکه در ناوگان حمل‌ونقل جان انسان‌ها درگرو رانندگی این افراد است. 

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ای انتظامی استان راه‌اندازی این مراکز را مثمر ثمر خواند و از مدیر این مرکز تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در تمام شهرستان‌ها این مراکز راه‌اندازی شود تا با کنترل و معاینه صحت و سلامت رانندگان شاهد تصادفات و تلفات کمتری در جاده‌ها باشیم.

 گفتنی است هدف از راه‌اندازی این مرکز ارائه خدمات پزشکی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، مشاوره تغذیه و مشاوره روانشناسی به رانندگان است. 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار