کرمان؛

توديع و معارفه بايد سرمنشاء شكوفايی و رشد باشد

فرمانده انتظامی استان گفت: توديع و معارفه مقامات بايد سرمنشاء شكوفايی و رشد در مجموعه های تابعه باشد .

توديع و معارفه بايد سرمنشاء شكوفايی و رشد باشد   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان در آيين توديع و معارفه جمعی از معاونان  فرماندهی انتظامی استان با اشاره به سخن بنيان گزار انقلاب اسلامی،گفت: در تقدم ملاك ها هيچ ارزش و معياری بالاتر از تقوا نيست و توديع و معارفه ها بايد سرمنشاء شكوفایی و رشد در مجموعه های تابعه  باشد .

 وی افزود:بايد شرايط تقويت بنيه علمی  و عملی را بين كاركنان ايجاد كنيم و  جايگاه مناسبی را كه در ارزيابی های كشوری داريم، حفظ كنيم  لذا ضروری است مديران جديد شرايط ارتقاء و تداوم مسير گذشته را فراهم كنند. 

اين مقام انتظامی تصريح كرد: تلاش پليس استان تمركز در حوزه برنامه ريزی راهبردی برای انجام سياست های كلی ناجا است و در اين راستا به همكاری بين پليس های تخصصی و هم افزايی برای رسيدن به اين مهم تلاش كنيم. 

سردار بنی اسدی فر در پايان خدمت گزاری پليس به مردم را  يك توفيق الهی دانست و گفت :اميدواريم خداوند توفيق عنايت كند كه بتوانيم از همه ظرفيت خود در جهت اعتلای پليس استفاده كنيم و برگ زرين ديگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی بيافزاييم .

 در پايان سرهنگ حميد معين البكائی به عنوان معاون طرح،برنامه و بودجه استان منصوب و سرهنگ سيد علی حسينی به عنوان جايگزين وی در معاونت آمار و پشتيبانی معرفی شد. 

همچنين با تقدير از زحمات سرهنگ محمود پارسا معاون اسبق نظام وظيفه،سرهنگ قاسم اسدی به اين عنوان منصوب و سرهنگ محمد مقصودی نيز به عنوان رئيس اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان معرفی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.