برای زمین‌های دانشگاه امیرکبیر که در اختیار بخش خصوصی است به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد داده شده که سالانه 30 میلیارد تومان بودجه برای بازپس‌گیری این زمین ها به دانشگاه اختصاص دهند.

حسین عسگریان معاون اداری مالی دانشگاه امیر کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در راستای اجرایی سازی طرح توسعه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پیشنهادی به معاون اول رئیس جمهور ارائه شد تا برای زمین های این دانشگاه که اکنون در اختیار بخش دولتی است، کارگروهی تشکیل شود.

وی ادامه داد: برای زمین های دانشگاه که اکنون در اختیار بخش خصوصی است به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد طرح توسعه دانشگاه داده شده است.

وی افزود: درحال حاضر بخشی از زمین های این دانشگاه در اختیار نهادهایی مانند آموزش و پرورش، سازمان مناطق آزاد و وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

معاون اداری و مالی دانشگاه امیر کبیر افزود: بر اساس طرح توسعه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، قرار است این دانشگاه از شمال تا خیابان رشت، از جنوب تا خیابان انقلاب، از غرب تا خیابان ولی عصر (عج) و از شرق تا خیابان حافظ گسترده شود که اکنون تنها یک سوم این زمین ها در اختیار دانشگاه است.

عسگریان بیان کرد: پیش بینی می شود در صورتی که بودجه لازم تامین شود، زمین مربوط به دانشگاه هنر تا پایان امسال به طور کامل به دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تشکیل این کارگروه و توافق صورت گرفته، پیش بینی می شود تا پایان امسال بودجه لازم برای بازپس‌گیری زمین دانشگاه هنر تامین و این زمین به دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزوده شود.

معان اداری و مالی دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: در این خصوص نیز به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد داده ایم که سالانه ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای بازپس گیری این زمین ها به دانشگاه اختصاص دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار