عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ تصور ميكند با تهديدات خود ملت ايران را نگران ميكند در حالى كه اينگونه نيست.

میرسلیم: مردم ایران با تهدیدات ترامپ نگران نمی شوند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمه خبرنگاران اظهار داشت: ترامپ تازه كار است و بايد به او تسليت گفت. از روز اول امام خمينى(ره) فرمودند امريكا نمی تواند هيچ غلطی كند.

وی در ادامه افزود: اگر امريكايي ها سر دشمنى با ايران نمي‌داشتند سرنوشتشان بهتر از امروز بود. امريكايي ها دچار ضعف و ابروريزى هستند.

میرسلیم گفت: ما نگرانى خاصى نداريم و ملت ايران مثل موج خروشان كشور را بسوى پيشرفت سوق ميدهد و كسی نميتواند در برابر آن ايستادگى كند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه يكپارچه کردن ايران در اوايل انقلاب بر عهده امام راحل بود، ادامه داد: با مشاركت مردم خرابی هاى بعد از جنگ بازسازى شد.

وی با بیان اینکه ترامپ نمي داند طی ٣٨ سال ملت ايران حرف هاى درشتر از اين را شنيده اما خم به ابرو نياورده اند، گفت: ترامپ تصور ميكند با تهديدات خود ملت ايران را نگران ميكند در حالى كه اينگونه نيست.

میرسلیم بیان کرد: آنها طراحی‌هاي بيشمارى مانند جنگ تحميلى و تحريم هاى اقتصادى عليه ايران برنامه ريزى كردند اما بايد واقعيت را در نظر گرفت چرا که چيزى كه باعث ايستادگى در برابر حربه هاى انها شد وحدت و يكپارچگى ملت بوده و هست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حتى در برهه هايي از زمان كه فكر مي كرديم كشور به زانو درامده، ايده و همت جوانان تمامى نيازهاى كشور را رفع كرد و اين دوران در زمان دولت سازندگى ادامه پيدا كرد.

وی تاکید کرد: هنوز چند ماه تا انتخابات باقيست و بايد ديد تا ان زمان شرايط سياسی كشور چگونه خواهد شد و چه كسانى كانديد مي شوند و هريك چه برنامه اى دارند.

میر سلیم در پایان خاطر نشان کرد: حق انتخاب با مردم است تا ببينند چه كسی شفافتر در برنامه و صادقتر در گفتار است تا به او راى دهند.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار