وزیر دادگستری گفت: شلوغی امروز کلان شهرها از زاد و ولد نیست بلکه بسیاری از این شلوغی‌ها به دلیل مهاجرت‌های گسترده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری شیراز به رشد جمعیت شهر شیراز و کلان شهر ها اشاره کرد و گفت: شلوغی امروز کلان شهرها از زاد و ولد نیست بلکه بسیاری از این شلوغی‌ها به دلیل مهاجرت‌های گسترده است.

پور محمدی با تاکید بر اینکه تمامی شهرها نباید صنعتی باشند و صنعتی بودن برای شهرها و استان ها نباید در اولویت باشد بلکه باید ظرفیت‌های مهم استان‌ها را شناخت و از آن ها استفاده کرد افزود: نبود صنعت سبب ایجاد هوای سالم و پاک در کلانشهر شیراز شده است.

وی ادامه داد: شیراز به عنوان سومین شهر در بودجه شهرداری، طرح های عمرانی زیادی در دست اجرا دارد و در عرصه های مختلف و بویژه خدمات شهری توسعه یافته و در زمینه عمرانی تحولات خوبی در آن صورت گرفته است.

پور محمدی خاطر نشان کرد: به منظور خدمات دهی بهتر به مردم مرحله یک خط یک قطار شهری شیراز هر چه سریع تر باید به بهره برداری برسد و ساخت خط دو آن زودتر آغاز شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه شیراز شهری تاریخی، باستانی، فرهنگ خیز و ممتاز در عرصه ملی و بین المللی است تصریح کرد: اقتضای شیراز برخورداری از ویژگی های شهری و طرح های قابل توجه شهری است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار