مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در همه عرصه ها بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:22 بهمن روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سر افراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است.
کاظمی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در همه عرصه ها بود ودر کنار استقلال سیاسی ،جوانان دانشمند کشور در حوزه های مختلف مرزهای دانش را در نوردیدند .
وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها گفت:اما باید آگاه بود که دشمنان از پای ننشسته و هر روز نقشه های جدیدی در سر دارند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:امسال در شرایطی سی و هشتمین سال انقلاب را جشن می گیریم که نظام و دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران با تکیه براصول و دفاع از حقوق مسلم ایران و با پیروزی در برجام ،در پی تعامل  مثبت باجهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان  با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم ا..22 بهمن ادامه داد:کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  نیز  با حضور در این  راهپیمایی با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و با رهبر فرزانه انقلاب  تجدید بیعت می کنند. 


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.