نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین استاندار با صدور بیانیه مشترکی مردم ولایت مدار استان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در این بیانیه مشترک آمده است : ایام الله دهه فجر در تاریخ کشور همواره یاد آور طلوع خورشید استقلال و آزادی از افق اسلام در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با رای قاطع و بیش از 98 درصدی ملت و همچنین رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب استقرار یافته.

درخت تنومند ایران اسلامی با خون جوانان و دلیرمردان وطن سرافرازانه در مقابل استبداد و سلطه جهانیان ایستادگی کردند و این درخت انقلاب با خون پاک آنان آبیاری شده است.

در ادامه همچنین آمده است که در سی و هشتمین سالگرد این انقلاب شکوهمند که ماحصل رشادت ها و فداکاری و جانفشانی ملت غیور ایران است، مردم آگاه و بصیر با درک صحیح و عمیق از شرایط کشور در عرصه منطقه ای و جهانی ،حضور گسترده و مقتدرانه ای در راهپیمایی روز 22 بهمن را به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر همچون سال های اخیر با تاکید بر ضرورت حفاظت از دستاوردهای عظیم انقلاب و نظام ، با آرمان های امام ( ره ) و همچنین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله امام خامنه ای تجدید پیمان خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین استاندار زنجان در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اعلام کردند که این روز فرصت دوباره ای است تا اقشار مختلف مردم با هر گرایش و تفکر سیاسی و اجتماعی دست در دست هم و در کنار هم برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری دوباره یافته و حماسه پرشوری از انسجام و وحدت ملی خود را به جهانیان نشان دهند.

در آستانه این روز بزرگ از مردم آگاه و همیشه در صحنه استان درخواست می کنیم که با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات بین المللی و منطقه ای ،بار دیگر با حضور و شرکت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، پایبندی و حمایت خود را از اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نموده و برگ زرین دیگری از حضور شکوهمند خود در تاریخ استان و کشور رقم بزنند.



انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.