حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به اقتدار کشور تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رضا سیار فرماندار استان در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته خیابان های شهر مقدس قم و شهرهای تابعه به صحنه اقتدار کشور عزیزمان تبدیل خواهد شد.

سیار در ادامه از ماه بهمن که یادآور شکوه حضور و وحدت یکپارچه ملت بزرگ ایران برای در هم شکستن اهریمن زمان در سال 1357 می باشد شد و افزود: در آن ایام مردم شریف ایران نشان دادند اراده ملت تحت رهبری راد مرد تاریخ حضرت امام خمینی(ره) و با وحدت خود بر همه مستکبران پیروز است. و همواره همه قشرهای کشور نشان داده اند هر کجا که لازم باشد با ایمان و اراده قوی در راه مبارزه با ظلم و دفاع از آزادی در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد احدی در خصوص کشور عزیزمان ایران کج فکری نماید.

وی در ادامه افزود: این ملت بزرگ در 22 بهمن سال 95 با توجه به حساسیت های کنونی کشور  بار دیگر با حضور یکپارچه خود به جهانیان نشان خواهند داد که ملت ما استوار و با تکیه بر اصول اساسی و اسلامی خود ذره ای از حقوق خود دست نخواهد کشید و با تکیه بر فرهنگ ناب ایرانی اسلامی آماده است با تعامل ویژه و بر اساس منافع ملی زمینه ایجاد دنیای عاری از خشونت را فراهم نماید، اما اگر کشوری بخواهد کوچکترین تعرضی به این آب و خاک داشته باشد بدون شک با اراده پولادین این ملت روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار