جمعی از نهادهای حوزوی و سازمان های استان قم با صدور بیانیه های جداگانه ای از مردم این استان برای حضور باشکوه، پرشور و حماسه ساز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در بیانیه تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق(ع) ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن ماه،به جنایت های آمریکا اشاره کرد و افزود: پس از آن که با انواع ترفندها نتوانست انقلاب اسلامی ایران را به شکست بکشاند درصدد است از طریق پروژه «نفوذ» عوامل ماندگاری و کارآمدی نظام اسلامی را از بین ببرد و از طریق عوامل نفوذی خود با تغییر هویت انقلابی نظام اسلامی، آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را به فراموشی بسپارد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به تاکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بر شاخصه های انقلابی گری و مبارزه عملی با استکبار و توجه دادن مردم و مسئولان به جهاد کبیر که در داشتن حساسیت در برابر دشمن و پیروی نکردن از دشمن، تجلی یافته است، به خوبی بیان کننده نگرانی و دغدغه خاطر معظم له به ترفندهای اغواگرانه دشمنان است.

تیپ 83 روحانیون رزمی، تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در این بیانیه ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی جهت حضور پر شور و حماسه آفرین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ابراز امیدواری کرد و در حالی به استقبال یوم الله بیست و دوم بهمن ماه می ‌رویم که ملت ایران با عزمی راسخ‌تر و اراده ‌ای مصمم‌ تر به سوی افق ‌های علمی و فرهنگی می‌ شتابد؛ ملتی که از امتحانات سنگین قبل و بعد از انقلاب، همواره سربلند بیرون آمده و دشمنان و بدخواهان را مایوس و ناامید ساخته‌است. و بار دیگر می توانیم مستکبران و زورگویان عالم را به خاک مذلت بنشانیم و حماسه ‌ای تاریخی بیافرینیم.
 
22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

این بیانیه افزوده است: انقلاب اسلامی، در حالی وارد سی ‌و هشتمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.
 
همچنین در بیانیه ای از اداره کل راه و شهرسازی استان قم آمده است: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است؛ روز استحکام پایه ‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب(مدالظله العالی) و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته ‌اند.

در ادامه این بیانیه گفته شده است : در حالی به استقبال سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می رویم که همچنان استکبار جهانی تمام تلاش خویش را برای انحراف مسیر روشن انقلاب و آرمان های والای بنیانگذار کبیر آن به کار برده و در این راه از هیچ توطئه و خدعه ای مضایقه و فروگزاری نکرده است.

 در بخشی از بیانیه شورای اسلامی شهر قم نیز به مناسبت این روز بزرگ آمده است: خرسندیم که اعلام کنیم پس از گذشت حدود چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، فراز و فرودها و آزمون های متعدد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌ های چشمگیری را تجربه کرده است و می توان به آینده ای روشن برای این مرزو بوم امیدوار بود.
اینک بر عهده ما و فرزندان غیور ایران بزرگ است که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه نورانی شهدای انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب، تحت رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب کوشا بوده و تلاش کنیم.

 فرماندهی انتظامی استان قم هم نیز با صدور بیانیه ای ضمن تبریک روز خجسته22 بهمن به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و امت مسلمان ایران، اعلام کرده است: کارکنان این فرماندهی، ضمن حضور افتخارآمیز در این مراسم باشکوه، با بهره‌ گیری از تمام توان و ظرفیت پلیس قم و در کنار مردم فهیم و عزیز استان ، نظم و امنیت لازم را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن فراهم خواهند آورد.
 
در بیانیه سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز آمده است: انقلاب اسلامی ایران، در حالی وارد سی و نهمین سال پیروزی خود می شود که چهره پلید و واقعی آمریکای جنایتکار، نمایان تر شده است. این در حالی است که امواج خروشان ظلم ستیزی و فریاد مستضعفان کشورهای مسلمان بحرین، یمن و نیجریه علیه مستکبران عالم در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه بر دشمنان اسلام تنگ آمده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: چشم مستضعفان جهان به این حرکت اسلامی مردم ایران دوخته شده است؛ حضور با صلابت مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) و خنثی نمودن توطئه های استکبار جهانی است.

 همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در بیانیه ای با اشاره به این که اقتدار این نظام به پشتوانه ملتی ایثارگر و وفادار به آرمان های انقلاب، امام و شهداست، اعلام کرد: دشمن تا اسلام، ندای حقیقت، استقلال و آزادی است، لحظه ای از دشمنی با ما دست بر نخواهد داشت بلکه هر روز بر عداوت خویش خواهد افزود.
این بیانیه افزوده است: ملتی که در دوران خفقان انقلاب کرد و شهدای بسیاری را تقدیم نمود و در طول هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان شد در مکتب عاشورا و انتظار، در جنگ نرم نیز پیروز میدان خواهد بود و همه توطئه ها و حیله های دشمنان را با ایمان و بصیرت و گوش به فرمان ولایت خنثی خواهد کرد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در این بیانیه ضمن گرامیداشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و وارثان ایثارگران دعوت کرده است تا دوشادوش ملت فهیم ایران اسلامی با حضور خویش در صفوف وحدت آفرین راهپیمایی 22بهمن ضمن بیعت با ولایت باری دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمایند و با دفاع از منافع ملی در برابر استکبار، پاسخ کوبنده ای به یاوه گویان دهند.

همه این دستگاه ها از تمامی قشرهای مختلف برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورده اند و مردم با حضور پرشورشان شکوه و عظمت و اتحاد و نمایش اقتدار نظام اسلامی  خود را به جهانیان نشان می دهند.

انتهای پیام/ص




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جوان ايرانى
۰۸:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
بيانيه سازمان مردم نهادش كجا است پس؟
آخرین اخبار