صنعت خودرو سازی یک پروژه بسیار مهم و راهبردی برای کشور محسوب می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاون وزیر صنعت معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تولید گیربکس اتوماتیک خودرو برای صنعت خودروسازی کشوریک پروژه بسیار مهم وراهبردی است ،افزود: مهمترین علت استقرار این شرکت در زنجان وجود زیرساختهای لازم و مناسب و نیروی انسانی توانمند و تشویق و حمایت های قابل توجه مسئولان استان در این زمینه است.

معظمی خاطر نشان کرد : ایران به دنبال تولید خودروهایی مجهز به گیربکس اتومات بود تا در مرزهای تکنولوژی روز دنیا صنعت خودروسازی خود را پیش ببردو در همین راستا مطالعات بسیاری برای انطباق این فناوری با خودروهای ایرانی در شرکتهای ایران خودرو و سایپا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت و تجهیز این شرکت درفاز نخست 110 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است ،اظهار داشت : نمایندگی شرکت پانچ در زنجان حاصل سرمایه گذاری 80 درصدی بلژیکی و 20 درصدی سازمان ایدرو است و در یک سال آینده این واحد تولیدی به بهره برداری می رسد.

گفتنی است  شرکت پانچ بلژیک برای تولید گیربکس اتوماتیک خودرو عملیات اجرایی خود را در زنجان با حضور سفیر بلژیک در ایران آغاز کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.