مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با انعقاد قرارداد 18 کیلومتر پایانی جاده بادرود-کاشان امید می‌رود این جاده سال 96 به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله غلامی دیروز در جلسه شورای اداری نطنز اظهار کرد: توسعه راه‌های شهرستان از جمله وظایف اداره کل بوده و اصلی‌ترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز جاده بادرود-کاشان است که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

وی افزود: سال گذشته 18 کیلومتر از این پروژه را افتتاح کردیم و هم‌ اکنون دو پیمانکار 8 کیلومتر بعدی مشغول عملیات راه‌سازی هستند و در 18 کیلومتر پایانی هم مناقصه آن برگزار شده و به‌ زودی کار آن آغاز خواهد شد که حدود 370 میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال جاری حدود 49 میلیارد و 500 میلیون ریال روکش آسفالت و ایمنی راه‌ها انجام‌ شده، گفت: سازمان راهداری علیرغم اینکه در پرداخت حقوق راهدارها دارای مشکل است، اما این هزینه صرف ایمنی و روکش آسفالت راه‌ها شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: مسیر خالدآباد به ده‌آباد نزدیک دو کیلومتر آن انجام‌ شده و مابقی مسیر از محل اعتبارات در سال 96 ادامه خواهد یافت و به بهره‌برداری خواهد رسید.

غلامی در خصوص احداث باند دوم جاده نطنز به مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن مطرح کرد: با احداث آزادراه نطنز کاشان، جاده قدیم نطنز از رونق افتاد و با توجه به اینکه اینجا منطقه خاص گردشگری است، در فاز اول بخش روکش آسفالت آن را انجام دادیم و این پروژه می‌تواند به 3 فاز اجرایی تبدیل شود که در فاز اول جاده نطنز به مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن دوبانده شود و در 2 فاز بعدی از نطنز به طرق‌رود و از طرق‌رود به مورچه‌خورت دوبانده شود.

وی با بیان اینکه حدود 40 میلیارد ریال از محل یارانه‌های مسکن برای پکیج فاضلاب مسکن مهر نطنز پرداخت خواهیم کرد، ادامه داد: در بحث واگذاری زمین برای ادارات حدود 16 قطعه آماده‌سازی می‌شود و سندهای تک‌برگی آن آماده تا پایان سال به ادارات متقاضی واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان در خصوص احداث جاده ابیانه به قمصر نیز گفت: در سال 96 حدود دو میلیارد ریال اعتبار برای طراحی این جاده از طریق اعتبارات تملک دارایی تخصیص و این پروژه در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از آمادگی واگذاری سایت‌های مسکن مهر به شهرداری‌ها خبر داد و اذعان کرد: تاکنون 41 مسکن مهر تحویل شهرداری‌ها شده و آماده‌ایم این سایت‌ها را به شهرداری‌های شهرستان تحویل دهیم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.