نماینده گلپایگان و خوانسار گفت: نیاز به بازنگری در طرح، نداشتن پیمانکار خوب و یا عدم بودجه از دلایل به تعویق افتادن برخی از طرح‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بختیاری در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: اولویت، اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله اتمام دوبانده کردن جاده گلپایگان- خوانسار است که 20 سال از آغاز آن می‌گذرد.

 وی گفت: احداث جاده دوبانده گلپایگان- موته نیز در دستور کار است که از زمان آغاز آن 25 سال می‌گذرد و امیدواریم هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح این  جاده  باشیم.
 
نماینده گلپایگان و خوانسار به علل معوق ماندن برخی از طرح‌ها در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: نیاز به بازنگری در طرح، نداشتن پیمانکار خوب و یا عدم بودجه از دلایل به تعویق افتادن برخی از طرح‌ها است.
 
بختیار با اشاره به تنها بیمارستان شهر گوگد گفت: جلسات متعددی برای رسیدن به یک راهکار جهت راه اندازی این بیمارستان برگزار شده است و نهایتاً با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به یک نتیجه نهایی رسیدیم.

وی افزود: تصمیمی مبنی بر مستقر کردن دانشکده علوم پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد در واحد دانشگاه آزاد گلپایگان گرفته شده است و از بیمارستان آیت الله گلپایگانی شهر گوگد نیز به عنوان بیمارستان آموزشی درمانی استفاده خواهیم کرد، رییس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد نیز قول ایجاد دانشکده پزشکی و پیراپزشکی را داده است.
 
نماینده گلپایگان و خوانسار خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود سال آینده بتوانیم رشته پزشکی و پیراپزشکی را در گلپایگان داشته باشیم، همچنین فضای بیمارستان آیت الله گلپایگانی می‌تواند برای ارایه برخی خدمات به غرب استان تجهیز شود، و از رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواسته شده گلپایگان را به عنوان محور بهداشتی درمانی غرب استان ببیند.
 
بختیار ادامه گفت: درصدد هستیم که مرکز جامع سرطان و مرکز تخصصی قلب را در شهرستان راه اندازی کنیم، ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با راه اندازی مرکز جامع سرطان موافق نیست اما کلینیک غربالگری و دی کلینیک صورتجلسه شده و در بیمارستان آیت الله گلپایگانی راه اندازی خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.