فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: امروز روزی است که ملت ما می‌تواند بدون تحمل هزینه زیاد، منافع زیادی کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ جواد داستانی عصر امروز در محفل شعر شهدای مدافع زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب را موجب زنده نگه داشتن حرکت انقلاب دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که از فاصله طبقاتی و یا دانشگاه‌ها شروع نشد، بلکه از مرجعیت دینی برخواست تا یک الگوی جدید از مردم‌سالاری دینی ارائه دهد.

وی افزود: عدم تصور دشمن از انقلاب به‌ گونه‌ای بود که تحلیل‌های سازمان‌های اطلاعاتی آن‌ها ایران را تا سال‌ها جزیره امنی برای آن‌ها قلمداد می‌کرد که این ناشی از عدم شناخت آن‌ها از ایران، مردم ایران اسلامی و تشیع و مرجعیت الهی موجود در ایران بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به وظایف آحاد مردم در راستای انتقال اهداف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ما هر ساله مراسم‌های مختلفی برای پیروزی انقلاب اسلامی داریم، هیچ کس با شادی و جشن مخالف نیست؛ اما این مهم است که مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی به‌ گونه‌ای برگزار شود که با اهداف امام و شهدا هم‌خوانی داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه جشن‌های انقلاب اسلامی به معنای پای‌کوبی و رقص و آواز نیست، تصریح کرد: برگزاری جشن انقلاب اسلامی یعنی انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم؛ یعنی اهداف و راهبردهای انقلاب را به نسل چهارم منتقل کنیم نه اینکه به سوت و کف و پای‌کوبی در جلسات بپردازیم.

وی با بیان اینکه فرزندان و خانواده شهدای مدافع حرم، فردای قیامت جلوی همه ما را خواهند گرفت، عنوان کرد: چرا این‌چنین مشکلاتی در جامعه ما به وجود آمده است که برای جشن انقلاب اسلامی پای‌کوبی به راه می‌اندازیم؛ مدارس را تعطیل و سازمان‌دهی کرده که در جشن شرکت کرده و سپس سوت و کف و پای‌کوبی کنند.

وی با بیان اینکه تمام افراد حاضر در این جلسه باید رسانه پیام شهدا باشند، عنوان کرد: این جلسات شهدا مانند برخی جلسات که خبرنگاران و اصحاب رسانه را راه نمی‌دهند، نیست؛ پیام شهدا باید به گوش همه مردم برسد.

داستانی با بیان اینکه ما در انقلاب هم هزینه داده و هم سود بردیم، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی جوانان ما به شهادت رسیدند، اما ملت و همین جوانان ما دستاوردهای بزرگی از همان جنگ به دست آوردند.

وی ادامه داد: امروز روزی است که ملت ما می‌تواند بدون تحمل هزینه زیاد، منافع زیادی کسب کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه امروز درخت انقلاب ریشه دوانده و مستحکم شده است، گفت: اگرچه هنوز هزینه‌ها وجود دارد اما این هزینه‌ها سبک‌تر و قابل دفاع‌تر از گذشته شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در طول 38 سال گذشته، گفت: ارسال ماهواره به فضا، ارسال موجود زنده به فضا، تولید انرژی هسته‌ای، دانش‌های نوبنیاد، صادرات خدمات علمی و فنی به کشورهای مختلف دنیا، پیشرفت 13 برابری علمی نسبت به دنیا، زدن حرف اول در منطقه، ایستادن در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا و اداره کشور 80 میلیونی با وجود همه تحریم‌ها، مبارزه با ظلم و دفاع از مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق و برگزاری بیش از 30 انتخابات در طول این سال‌ها از دستاوردهای این نظام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا خاطرنشان کرد: غربی‌ها مردم را به میانه‌رو و تندرو تقسیم می‌کنند و در این تقسیم‌بندی به انقلابی‌ها برچسب تندروی می‌زنند، انقلابی، انقلابی است.

وی انقلابی کامل را کسانی دانست که جان خود را در کف دست گرفته و از نظام دفاع کردند و گفت: این خطا است که بگوییم فلانی انقلابی و بنابراین افراطی است؛ انقلابی گری به معنای افراطی بودن نیست؛ این دوگانگی‌ها که سوغات فرهنگ خارجی است نباید در ادبیات سیاسی ما جا باز کند.

وی افزود: زبیر یکی از اشخاصی بود که پای حق امیرالمؤمنین(ع) در مقابل منبر ابوبکر ایستاد؛ اما 25 سال بعد علیه امیرالمؤمنین(ع) شمشیر کشید؛ ملاک امام راحل نیز همین‌گونه بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا خاطرنشان کرد: برخی‌ها با هواپیما همراه با امام به تهران آمدند اما به دلیل خیانت اعدام شدند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار