از یکم اسفندماه؛

آغاز طرح پایش بازار ویژه نوروز

طرح پایش بازار خوزستان ویژه نظارت بر بازار در آستانه شب عید از یکم اسفندماه امسال تا 31 فروردین سال 96 در سراسر استان اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالقاسم کوره چینی، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: در زمینه اجرای این طرح با اتحادیه‌ها نشست‌هایی را برگزار کرده‌ایم تا اصناف آن‌ها در قیمت‌گذاری‌ها ضرایب سود را رعایت کنند و قیمت‌های تعیین‌شده، قیمت‌های قانونی و متعارفی باشند.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از تخلفات صنفی و نظارت بیش تر بر بازار عنوان کرد و گفت: این ایام تمام تخلفات به صورت موردی کنترل خواهند شد.

کوره‌چینی تصریح کرد: در اجرای این طرح در مجموع 160 بازرس در سراسر استان فعالیت خواهند کرد و کار بازرسی را در تمام استان بر عهده خواهند داشت تا شاهد کاهش تخلفات و برخورد با متخلفان باشیم.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که این طرح با اولویت نظارت و بازرسی از عرضه‌کنندگان پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی، مراکز سیاحتی، زیارتی و پایانه‌های مسافرتی انجام می‌شود، بیان داشت: به دلیل این‌که خرید مردم در این ایام عمدتا شامل کیف و کفش و مواد خوراکی و ... است تمرکز نظارت نیز بر روی این بخش‌ها بیش تر از سایر اقلام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از تمام واحدهای ارئه دهنده خدمات و عرضه کننده کالا درخواست می‌کنیم تا نرخ‌هایی را که تعریف می‌کنند، قانونی باشد زیرا در صورت مشاهده تخلف، با واحدهای صنفی متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.