معاون بازرسی و نظارت سازمان حمایت خبر داد

پایش بازار نوروزی تا ۱۵ فروردین توسط ۲۵ هزار بازرس

معاون بازرسی و نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت:طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز از ۱۵ اسفند آغاز شده است و تا تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مجتبی فراهانی در مصاحبه با رادیو اقتصاد، افزود:در این طرح سازمان های میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، سازمان ملی استاندارد، تعزیرات حکومتی، دانشگاه های علوم پزشکی، اتاق اصناف و اتحادیه ها و دیگر نهادهای دست اندرکار همکاری دارند و به طور شبانه روزی و در قالب گشت های مشترک بر بازار نظارت می کنند.
 
فراهانی افزود: درطرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز با همکاری 3 هزار نفر نیروی بازرس و 22 هزار نفر نیروی بازرس افتخاری به عنوان فرزندان این ملت ، بازار رصد می شود.
 
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: رسیدگی به شکایات مردمی ، نا امن کردن فضا برای افراد سودجو ،ایجاد آرامش برای شهروندان و جلوگیری از کمبودهای کاذب ، نظارت بر فروش های فوق العاده را هدفگذاری کرده ایم.
 
به گفته فراهانی لباس ها و پوشاک ، کیف و کفش ، آجیل و خشکبار ، انواع میوه و صیفی ، شیرینی ، لبنیات ، مواد پروتئینی و قند و شکر در اولویت نظارت قرار دارد و بر دفاتر آژانس های هواپیمایی ، حمل و نقل برون شهری ، اماکن تفریحی ، سیاحتی ، زیارتی ، واحدهای اقامتی ، غذاخوری های بین شهری ، خشکشویی ها و قالیشویی ها ، میادین میوه و تره بار ، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا هم نظارت می شود.
 
فراهانی گفت: 360 نمایشگاه در سراسر کشور با 30 هزار غرفه عرضه مستقیم کالا با تخفیف ویژه درحال برگزاری است و هدف ما رسیدگی سریع با شکایت و انتقادهای شهروندان است و 4سامانه 124 به طور شبانه روزی آماده دریافت نظر و شکایت مردمی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار