معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح نظارتی بر بازار استان از ابتدای اسفندماه آغاز می شود.

طرح نظارت بر بازار نوروز در خوزستان آغاز می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، ابوالقاسم کوره چینی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اعام این خبر بیان داشت: این طرح تا پايان فروردين ماه 96 ادامه خواهد داشت و در اين راستا 60 اكيپ بازرسی ساماندهی شده اند كه در اين طرح حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در كنار اكيپ‌های بازرسی سازمان، بازرسان اتاق اصناف نيز در طرح نظارتی حضور خواهند داشت و همچنین گشت‌های مشتركی با اداره ‌كل تعزيرات حكومتی استان برنامه‌ريزی شده است.

کوره چینی افزود: طي روزهاي گذشته شاهد افزايش قيمت مرغ در بازار استان بوديم كه تزريق مرغ منجمد نقش موثري در تنظيم بازار خواهد داشت. در حال حاضر قيمت مرغ با 400 تومان افزايش قيمت به 7200 تومان رسيده است.

 
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اذعان داشت: در خصوص گوشت قرمز شاهد افزايش قيمت آن در کل كشور بوده‌ایم اما با جلوگيري از صادرات دام زنده، شاهد كاهش قيمت در سطح كشور بوديم که متاسفانه این مساله در قیمت گوشت در استان تأثیري نداشت.

وی تصریح کرد: در این زمینه به كشتارگاه‌ها و اتحاديه صنف قصاب‌ها اعلام شد فروش گوشت قرمز با قيمت بيش از 31 هزار تومان ممنوع است و با متخلفان برخورد شده است. به همين دليل در حال حاضر قيمت گوشت قرمز 31 تا 32 هزار تومان است.

کوره چینی با بیان اینکه هر کیسه برنج هندي در بازار 44 هزار تومان است، گفت: برنج مرغوب در اختيار شركت غله قرار داده شده است كه اين برنج با قيمت هر كيسه 35 هزار و 500 تومان در اختيار عمده فروش قرار خواهد گرفت و با قیمت هر كيسه 38 هزار تومان به دست مصرف كننده مي‌رسد.

انتهای پیام/ گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.