باند مخوف تبهکار که جرایم زیادی را در شهرستان بیرجند مرتکب شده بودند،دستگیر شدند.

سردار شجاع،فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: با کسب اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت باند مخوف تبهکار که انواع و اقسام جرائم را در سطح شهرستان بیرجند مرتکب می شدند شناسایی و انهدام باند مذکور در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام دو ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، فعالیت و محل های تردد اعضاء باند کنترل و مشخص شد باند مذکور کاملاً حرفه ای بوده و با افراد خلافکاری از سایر استان ها و شهرستان ها در ارتباط هستند .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت:اعضای این باند انواع مواد مخدر صنعتی را از سایر شهرستان ها به بیرجند منتقل کرده و در بین خرده فروشان مواد مخدر توزیع می کردند و اقلام سرقتی را از معتادان با قیمت بسیار نازل بابت پول مواد مخدر اخذ می کردند.

سردار شجاع افزود: در عملیات و ضربتی پلیس سرباند معروف به نایب سلطان که مجهز به تجهیزات غیر مجاز و سلاح سر بود دستگیر شد و از نامبرده 53 گرم ماده مخدر شیشه کشف شد .
وی گفت: در ادامه عملیات پنج نفر از اعضای باند و همدستان تبهکارمعروف دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو ، مقادیری مواد مخدر صنعتی،67 قطعه انواع ابزار و اجناس سرقتی ،17 دستگاه انواع گوشی موبایل و انواع و اقسام لوازم ممنوعه از اعضای این باند کشف شد .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت::پلیس به شدت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و افراد تبهکار فرصتی را برای انجام اعمال مجرمانه نخواهند داشت .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار