امام جمعه شهرستان نهاوند با بیان اینکه امروزه تلاش و تكاپوی مسلمانان در اقصی نقاط جهان اسلام، معنا می‌یابد گفت: ندای اسلام‌خواهی حتی از كشورهای اروپایی نیز شنیده می‌شود.

شنیدن ندای اسلام‌ خواهی حتی از كشورهای اروپایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امام جمعه نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا اظهار داشت: سی وهشت سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته است، اما هیچ گاه نام ایران و انقلاب اسلامی، از نام امام خمینی (ره) جدا نشده است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه امروزه تلاش و تكاپوی مسلمانان در اقصی نقاط جهان اسلام، معنا می‌یابد، گفت: ندای اسلام‌خواهی حتی از كشورهای اروپایی نیز شنیده می‌شود .

امام جمعه شهرستان نهاوند بیان داشت: شخصیت امام خمینی(ره) ماندگارترین شخصیت انقلاب اسلامی است که از خاطره‌ها محو نمی‌شود، امام بود که فرزندان در گهواره سال 42 را تربیت کرد تا انقلابی به بزرگی انقلاب اسلامی ایران بسازند، انقلابی که با رشادت‌های مردان و زنان رشید و ایثارگر به وقوع پیوست .

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما است که پیام انقلاب و ارزش‌های انقلاب را به نسل جوانان و نوجوانان جامعه معرفی ‌کنیم.

مغیثی تصریح کرد: ابراز محبت مردم به امام(ره) بی‌جهت نیست، امام(ره) بعد از معصومین به عنوان نائب امام زمان و کسی که راه آنها را ادامه داد و زنده کرد مطرح است، مردم هم باهمان دید به امام راحل اظهارمحبت کردند.

وی عنوان کرد: امروز ولایت اصلی مختص امام زمان(عج) است وچون ایشان در زمان غیبت به‌سر می‌برند اطاعت از ولایت فقیه بر ما واجب است، این اعتقادی بود که بر اساس آن، این انقلاب را به ثمر رساند و تا به امروز نیز ادامه دارد

امام جمعه شهرستان نهاوند با بیان اینکه دشمنان اسلام از طرق مختلف قصد نابودی این انقلاب را دارند، انقلابی که با خون فرزندان شهید این مملکت آبیاری شده است، گفت: آنها فتنه‌های مختلفی را علیه ایران به راه می‌اندازند اما ملت ایران همیشه بیدار است و قبل از انقلاب با رهبری‌های امام خمینی(ره) و بعد از انقلاب با رهبری‌های مقام معظم رهبری اجازه تصرف حتی ذره‌ای از خاک مملکت را به دشمنان نمی‌دهند .

انتهای پیام/ خ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار