امام جمعه موقت همدان گفت: 12 بهمن، طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی و حقانیت جمهوری اسلامی است.

12 بهمن، طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد جوادی با اشاره به اینکه این روز طلیعه ای بود برای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 12 بهمن سال 57 روز ورود با عظمت حضرت امام خمینی(ره) به تهران بود.

وی به دستاوردهای این روز اشاره کرد و اظهار داشت: از 12 بهمن 57 تاکنون به برکت این پیروزی ثمرات خوبی را شاهد بودیم که از جمله می توان به رشد علمی، رشد اقتصادی و افزایش قدرت کشور در برابر استکبار جهانی نام برد.

جوادی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی خواستند که این انقلاب به ثمر بنشیند اما امام خمینی(ره) با ورود خود وایجاد این انقلاب موجب شد دشمنان اسلام نتوانند به هدف خود دست یابند.

حجت الاسلام محمد جوادی اظهار داشت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن دسیسه های زیادی برای براندازی این نظام اسلامی انجام داده است تا شاید بتواند جمهوری اسلامی را سرکوب کند که ترورهای پی در پی و جنگ 8 ساله از جمله این دسیسه ها است.

وی ادامه داد: اما با مجاهدت های بنیانگذار انقلاب اسلامی و همت مقام معظم رهبری، دشمنان و استکبار جهانی تاکنون نتوانستند به هدف شوم خود برسند.
 
امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: مقاومت و تلاش مردم موجب شد خط مشی انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون حفظ شود و به دنبال آن نقش ولایتمداری نیز شکل گیرد.
 
جوادی بیان کرد: امیدواریم جوانان کشور با فرهنگ ایثار و مقاومت بیشتر آشنا شوند و در برابر هجوم دشمن ایستادگی کرده و مانع از کمرنگ شدن آن شوند.

انتهای پیام/ ج




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار