راهیان نور نماد رژه اسلام است و سبب ترس دشمن از جوانان انقلابی می شود.

اردوهای راهیان نور احیا کننده فرهنگ انقلاب و گفتمان اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در کارگاه آموزشی راهیان نور دانشجویی ویژه مبلغین این استان گفت: دشمن می خواهد جوانان ما را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کرده و جدایی افکند.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد هر نهضتی اگر بخواهد استمرار داشته باشد باید به اشاعه و ترویج آرمان هایش بپردازد، و آرمان های نهضت اسلامی جدای از ایثار و شهادت نیست.

وی درادامه افزود: راهیان نور یعنی بسیج مردمی، و مسئول این اردوها خود شهدا هستند؛ این اردوها سبب افزایش روحیه انقلابی و همان روحیه ای که در شهدا بود می شود و رابط بین نسل ها است.

حجت الاسلام حسنی بابیان اینکه راهیان نور بهترین بستر برای نهادینه کردن آرمان های شهدا و انقلاب و اسلام است گفت، اگر نگاهی به درایت شهدای مدافع حرم بیاندازیم متوجه می شویم که روحیه شهدای این نسل از این برنامه ها و اردو ها شکل گرفته است.

وی گفت: جنگ تحمیلی به رغم همه خرابی هایی که برای کشور داشت، نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی بود و در کنار تقویت قدرت نظامی، سبب تقویت روحیه ایثار در بین جوانان شد.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.