همدان؛

مردم، مهمترین عامل رضایت گردشگران خارجی

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: مهمان‌نوازی در هر منطقه با توجه به اقلیم و شرایط موجود آن تفاوت دارد و رفتار مردم مهمترین عامل رضایت گردشگران خارجی در بازدید از ایران است.

مردم ایران، مهم ترین عامل رضایت گردشگران خارجی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آرش نورآقایی در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه داشت: ۳۲۰ راهنمایان گردشگری از ۴۵ ملیت دنیا در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در تهران حضور خواهند یافت.

نورآقایی افزود: از جمله اهداف برگزاری این اجلاسیه آشنایی فرهنگ ایرانی و معرفی آثار تاریخی کشور به کشورهای دیگر بوده که در جذب گردشگران خارجی به کشور و استان‌های مختلف اثرگذار است.
وی گفت: قزوین، زنجان و همدان سه استان درنظر گرفته شده برای برنامه پیش‌گشت هفدهمین کنوانسیون جهانی گردشگری بوده که شهر قزوین نخستین مقصد آنها بود.

وی خاطر نشان کرد: هدایت و راهنمایی بهتر توریست‌های خارجی از دیگر مزیت‌های برگزاری این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

نورآقایی اظهار داشت: طی دوسال گذشته  400 داوطلب برای کنواسیون بشکل رایگان خدمات رسانی کردند.

وی با بیان اینکه کشور ایران دارای جوان ترین راهنمای گردشگری است بیان کرد: اجرای بخش خصوصی با پشتوانه دولت اتفاق بسیارخوبی است مه موفقیت های مطلوبی در این باره بشمار می آید.
رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشورافزود: این روزها ورود گردشگران خارجی به ایران زیاد شده است بطوری که  مسئولین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از 4 برابر شدن آمار ورودی‌های گردشگری به ایران خبر می‌دهند، اما آنچه حائز اهمیت است، میزبانی گردشگران اسن که  در ضرورت جذب بهتر گردشگران خارجی نقش بسزایی دارد.
 نورآقایی ادامه داد: در هر منطقه و کشور گردشگر‌پذیری مهم‌ترین نقش را در توسعه صنعت گردشگری کسانی دارند که میزبانی و پذیرایی گردشگران را به عهده دارند.


انتهای پیام/ی




 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.